19-11-2017 Dark Forrest

manderspaul

"Rangers lead the way"
4 jan 2015
779
586
Trophies
35
Hallo Airsoft vrienden,

Door een roosterwijziging ben ik op zondag 19 november 2017 opeens vrij!.
Zodoende maar besloten om maar weer eens een keer te gaan knallen.

Was ff benieuwd of er hier mensen zijn die ik toevallig kan tegenkomen.

Ik ga in ieder geval naar Dark Forrest

Dus, ga jij toevallig ook die kant op, laat je ff horen.
Kunnen we wellicht samen ten strijde gaan!

Wie weet tot dan!
 
Heb dat weekend nog niks gepland, dus Ik zal even kijken of er eventueel kan komen. Zou er graag bij zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul
Aangezien ik jullie van gezichten niet ken, spreek mij gerust ff aan als jullie mij daar zien. Ik ben die ww2 Amerikaan met de acn patch achter op mijn helm. Anders wordt het voor mij wel heel lastig om iedereen aan te moeten spreken tot ik jullie gevonden heb hahahaha
 
Aangezien ik jullie van gezichten niet ken, spreek mij gerust ff aan als jullie mij daar zien. Ik ben die ww2 Amerikaan met de acn patch achter op mijn helm. Anders wordt het voor mij wel heel lastig om iedereen aan te moeten spreken tot ik jullie gevonden heb hahahaha

Als je een stel malloten met een reeks rare camo's ziet dan heb je ons gevonden XD, maar nee idd het is makkelijker als we een iemand met een patch moeten vinden dan jij een hele groep.
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul
Denk dat je niet zo zeer specifiek naar de patch hoeft te zoeken. Zie meestal niet veel man in ww2 loadout robdlopen dus moet niet al te moeilijk voor jullie zijn.

Iig tot zondag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Michiel
Hé leuk mannen! Ik ben er zelf ook bij. Ik kan iedereen wel koppelen aan elkaar qua gezicht ;-) @ChaoSState @manderspaul ;)

Ik reis vanaf Rhenen (zie kaartje) en rij denk ik de blauwe route ;) Als ik iemand ergens op/rondom de route op moet pikken; laat 't maar weten!
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2017-11-12 om 23.50.41.png
    Schermafbeelding 2017-11-12 om 23.50.41.png
    716,3 KB · Weergaven: 264
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul
Goedendag mannen!
Kan iemand mij vertellen hoe je bij Dark Forrest kan reserveren??
Of de link hier vermelden?
 
Goedendag mannen!
Kan iemand mij vertellen hoe je bij Dark Forrest kan reserveren??
Of de link hier vermelden?

Als je op de website klikt op reserveren voor open event kun je dit doen. Betaling à contant na afloop!
 
Ik ben er helaas niet bij deze keer. Afgelopen weken heb ik elk weekend een skirm gehad en mn energie is even op :(
 
Toffe dag gehad! Uiteraard gefilmd dus wordt binnenkort een video op m'n YouTube kanaal!