16-07-2017 Ulicoten

manderspaul

"Rangers lead the way"
4 jan 2015
779
586
Trophies
35
Hallo,

Omdat er plotseling ruimte in mijn rooster is ontstaan ben ik aankomende zondag vrij.
Dit betekend maar één ding.... Nee niet dat stelletje viezeriken XD
Ik bedoel natuurlijk AIRSOFTEN!

Zodoende ben ik van plan om aanstaande zondag(16-07) richting Ulicoten te gaan om eens te kijken hoe het schip daar nu vaart zonder Mark en Yolanda(Critical Hit) aan het roer.

Wellicht dat er nog meer forumbezoekers deze kant op gaan?

Wie weet tot dan en anders, prettig weekend alvast!
 
Dit klinkt goed! Ik zou er graag bij willen zijn maar dit zou mijn eerste keer airsoft worden en ik wil graag een vriend meenemen, het is voor ons beide dan de eerste keer en we willen graag meespelen met een huurkit. Ik hoop dat dit geen probleem is en wij welkom zijn :)
 
Ik zou zeggen meld je aan op de site van dark forest. Je kan daar aangeven gebruik te willen maken van een huurset.
 
Ik zou zeggen meld je aan op de site van dark forest. Je kan daar aangeven gebruik te willen maken van een huurset.
Ik heb mij en mijn vriend aangemeld :)
Ligt het dan ook aan het aantal mensen of het doorgaat of hoe werkt dat precies?
 
Lijkt me dat als er te weinig aanmeldingen zijn, het wordt afgelast. Echter is dit volgens mij nog nooit gebeurt en verwacht ook niet dat dit gaat gebeuren.

See you on sunday. Kom vooral naar mij toe dan gaan we samen ten strijde hahaha. Ben herkenbaar aan de ACN patch op mijn helm en anders aan het WWII uniform.
 
Lijkt me dat als er te weinig aanmeldingen zijn, het wordt afgelast. Echter is dit volgens mij nog nooit gebeurt en verwacht ook niet dat dit gaat gebeuren.

See you on sunday. Kom vooral naar mij toe dan gaan we samen ten strijde hahaha. Ben herkenbaar aan de ACN patch op mijn helm en anders aan het WWII uniform.
Dat is goed om te horen! Wij zijn er bij!

Zal ik zeker doen! Ik denk dat wij ook 1 van de weinige zijn die in casual kleding zijn. I will look for you :)
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul
Afgelopen zaterdag ben ik er nog geweest. Ze hebben best veel aan het veld aangepast zoals meer bunkers, loopgraven, kuiltjes en ze hebben nu zelfs een brug over het water!

Qua gamemodes was het nog wel een beetje raar (voor mij dan). Er werd een gewonde op de brug gezet en die moesten we proberen eraf te halen. Eerst moesten we verband zoeken en aan de medics geven. Nou het hele speelveld afgegaan, en niemand had wat gevonden. Dus werd er gezegd zo van "Ja, haal de gewonde maar van de brug af anders duurt het te lang". Met veel pijn en moeite toch gelukt, want ja je hebt nergens cover als je de brug op gaat. En toen kwam de tegenpartij ineens met een brancard aan waar niks was over gezegd! Althans ik heb er niks over gehoord tijdens de uitleg. Hierdoor hadden ze ook gewonnen.

Volgende gamemode moesten we een baron overhalen om bij ons aan te sluiten doormiddel van goudstaven. Had een sukkel van ons team alle goudstaven gegeven, dus hij (de baron) was er lekker vandoor gegaan met al onze goudstaven en daardoor veloren we:D

Ook moesten we nog gijzelaars verdedigen en dit was wel goed gegaan. De gijzelaars speelden ook leuk mee door een aantal ontsnappings pogingen. Uiteindelijk 2 gijzelaars geexecuteerd en de andere 2 hebben we naar de truck gebracht waardoor we wonnen. En ja, dit moet ook over het smalle bruggetje:p

Verder wel een leuke dag gehad met veel hits:)



Oh! Je kan nu ook aan het einde van de dag PINNEN!!:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rev
Ik kreeg net te horen van een maatje dat de keet bij Ulicoten is afgefikt. Ik hoop dat het nog doorgaat voor jullie

rr4cr5.jpg


Edit: Het gaat gewoon door :)
 
Laatst bewerkt:
alle skirms hier gaan gewoon door, de brand heeft inderdaad een keet verwoest Maar deze werd vooral door de organisatie gebruikt voor de uitgifte van spullen.



Ulicoten is een goede locatie. zeker als je voor de 1e keer gaat. omdat het bos net in België ligt mogen zij wij airsoft replica's verhuren.
Hier heb je in Nederland een wapen vergunning voor nodig.
 
Denk niet dat de replicas daar lagen. Mag wettelijk gezien ook niet. Moeten op het (opgegeven)woonadres van de eigenaar opgeslagen worden. Daarbij denk ik niet dat dark forest een eigen adres heeft waardoor dat niet het opgegeven adres kan zijn.
 
Laatst bewerkt: