09-04-2017 B&A of RSL?

Vladimir

Amor Vincit Omnia
23 mei 2014
1.708
974
Trophies
24
Ik zie dat er voor komend weekend nog geen skirms gepland staan.
Bij deze peil ik de animo voor een skirm op 1 van deze terreinen.

Wie hebben er zin om bij RSL te spelen en wie prefereren toch B&A voor komende 9 april???

Laat het in dit topic weten.
Het veld met de meeste aanmeldingen is het veld waar ook mijn voorkeur naar toe gaat.
D.w.z.; het terrein maakt mij niet zoveel uit,de aanhang is voor mij veul belangrijker.:)
 
Ik zeg RSL :D. Ben er zelf nog nooit geweest; en misschien dat ik een vriend van me kan overhalen ook mee te gaan die kant op.
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
Nice Dingofox.
RSL schijnt een hoop vernieuwd te hebben.
Of dat t speelveld betreft of dat t om de kleedruimtes gaat durf ik niet te zeggen.
 
Ik heb me in ieder geval aangemeld bij RSL samen met een vriend. Tijd voor iets nieuws:cool:.
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
Ook ik heb mij aangemeld bij RSL want er gaan een aantal bekenden die kant op de 9e.
Is een leuke club uit Den Helder,'t H.A.S.
 
Zo,weer veilig tuis.
Ik hoop dat dat voor iedereen geldt die vandaag eropuit zijn gegaan.
De skirm was erg leuk vandaag.:)
De opdracht was wel iets ingewikkelder dan ik gewend was maar al spelende rolden we er vanzelf in in onze rollen.
4 teams;drugdealers,maffiosi,politie en nog een team van huurlingen die door iedereen kon worden benaderd met een flinke som geld om ze voor je team te laten spelen.
Dit zorgde wel voor een zeer dynamische speelwijze.:D
De drugdealers moesten drugs verkopen aan de maffiosi en in de ochtend ging dat redelijk soepeltjes maar in de middag vond onze commander het tijd om de maffiosi te betrekken in een ripdeal.
Ook dat verliep redelijk soepel voor ons,de druglords van Assendelft.:cool:
Maar vlak daarna brak dan ook wel aan alle kanten de pleuris uit en kregen we zo'n beetje alles en iedereen over ons heen.
De uitslag zal zo wel op de facebooksite van RSL te zien zijn.

Ik heb er behoorlijk van genoten en ik hoop de anderen ook.
Wat vond jij ervan Dingofox?
Het was jouw eerste keer op dit veld.
Ben benieuwd hoe jij en je maten dit hebben ervaren.
 
Even een vraagje over het terrein van rsl , het schijnt dat het terrein wat beter begaanbaar is , klopt dat ?

Moet er sowiezo binnenkort maar eens heen .
 
Ik heb vandaag niet het hele terrein gezien.
alleen de eerste 3 velden maar daar gaat het gaan lekker.
Dus wat dat betreft is het wel verbeterd ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Een prachtige dag, toffe missies en een hoop lol. Wij hebben ons prima vermaakt :cool:.

Die ripdeal was zeker awesome Vladimir, ik heb beide transacties meegemaakt, maar de blik op de gezichten van rood toen wij ineens het spreekwoordelijke vuur openenden was geweldig! :D Ook het non-stop terugsturen en op de korrel houden van de mercenaries was spannend. Het eerste deel van de dag voelde dan ook vrij passief aan, waar ik met B&A gewend ben na een uur al mijn midcaps bij te vullen heb ik de eerste 2 uur nog geen 200 BB's verschoten.

Maar het is een prachtige locatie, mooi terrein en goed begaanbaar. Een paar toffe choke points en héle vette uitvalsbasissen. Zeker voor herhaling vatbaar!

@Vladimir vette M14 trouwens! Waar heb jij die scope mount vandaag als ik vragen mag?
 
Dank je voor je reply Dingofox.
De scopemount heb ik gelijk met het geweer bij Taiwangun besteld.

Het was zijn eerste skirm waarbij hij een hele dag bleef werken.
Ik heb zo'n beetje alles ge-upgrade wat er aan te upgraden viel maar in de ochtend had ik er toch een beetje de smoor in toen ik in mijn scope mijn BB's een behoorlijke omweg zag maken naar links en naar boven.
Met en zonder hop-up nota bene.
En de range was ook niet om over naar huis te schrijven.

Maar naar gelang de dag vorderde begon hij steeds beter te presteren en aan het eind van de middag wist ik een paar onmogelijke hits te maken over de 50 meter.
De hop-up vereist nog wel wat finetuning maar de M14 is nu wel al helemaal naar mijn zin en gelukt.:)