07-05-2016 Ulicoten

manderspaul

"Rangers lead the way"
4 jan 2015
779
586
Trophies
35
Hallo allemaal,

7 mei aanstaande wil ik weer een skirm bijwonen te Ulicoten.
Zijn er op dit forum nog mensen aanwezig die intresse hebben?

Ik hoor het graag, wellicht zijn er nog carpool mogelijkheden etc.
 
Ik denk wel dat ik ook ga, als ze me echter toe laten maar dat is een tweede :).
 
Als ik dan wel alles binnen heb (Wou eigenlijk 1 mei naar B&A maar replica is nog niet binnen) kom ik waarschijnlijk ook. qua carpoolen is misschien ook iets mogelijk want ik woon ook in Uden :#
 
@Tijs , Hopen dat je dan alles binnen hebt ja, wat mis je dan nog? Ik heb desnoods nog wel een backup replica die je zou kunnen lenen. En als je uit Uden komt zou carpoolen geen probleem moeten zijn lijkt me.

@Rebelattack , Hoezo zouden ze je niet toelaten dan? :smirk:
 
Vorige keer had ik laat pas afgemeld en toen hadden ze gezegd dat ze nog een rekening zouden sturen omdat er in de regels stond dat bij afmelden kort voor de skirm je moet betalen. Vindt ik niet erg, maar dit stond nergens in de algemene voorwaarden, want deze waren er niet eens bij het aanmelden. Daarom ben ik er niet akkoord mee gegaan en vond hun mailtje ook een beetje kort af. Oftewel vraag me af als het dezelfde organisator is of ik er dan inkom XD.
 
@manderspaul Ik mis alleen nog mijn replica (met wat accessoires) maar ik ben 99% zeker dat hij voor 7 mei wel binnen is. Hij is namelijk afgelopen zaterdag bestelt bij Taiwangun. En carpoolen is inderdaad geen probleem.
 
@manderspaul I'm sorry... Heb het dat weekend te druk met wereldreizende matties terug te verwelkomen in Nederland!
Wellicht het weekend van 21 - 22 mei?
 
Ik kan vanmiddag eens in de agenda kijken. Met de kleine op komst zal dit mijn laatste skirm voor geboorte zijn. Dan pas weer in juli ergens

Edit: moet woensdag kijken... de vrouw heeft de agenda bij :(
 
'ff kijken of ik het kan regelen met mijn werk, anders ben ik er ook weer bij @manderspaul
 
@Harco , leuk dat je er weer bij bent. Altijd een goede aanvulling!

@dennisl9 , Leuk als je er ook weer bij bent. Hopelijk ben je er ook weer bij!
 
Nice @Toothpick !

@dennisl9 weet jij ook al of je er bij kan zijn?
 
Ik kijk nog even wat je doet wil komende week ook heel de gearbox opentrekken en heb geen zin om dat te moeten gaan haasten om af te hebben voor zaterdag. Ik schrijf me dus in op het moment dat alles weer in elkaar zit en het werkt. Zal dan ook laten weten op het forum of ik kom.
 
Nice @dennisl9 , op het forum bij evenementen staat de skirm van 7 mei er ook bij. Meldt ja allen daar even aan dat we overzichtelijk hebben wie er gaan. Uiteraard moet je ook via de site van Critical hit een plekje reserveren.

Mijn advies heren. Zorg dat je er rond 07.30 uur bent ipv 08.00 uur(openingstijd die ze aangeven). Ik ben er altijd half uur te vroeg. Je kan er dan gewoon al terrecht. Ruimte genoeg om om te kleden. Maar vooral: Je kan gegarandeerd mee met d eerste huifkar waardoor je meteen bij het veld naar de FPS kan. Scheelt een hoop wachten. Staat uiteraard vrij om gewoon om 08.00 uur te verschijnen maar ik zit sowieso in huifkar 1 hahahah tot zaterdag allemaal
 
zo alle inschrijvingen gedaan, @manderspaul ik zie je zaterdag, ik zorg ook dat ik er wat eerder ben, koffie?

Aan andere die mee willen rijden, ik moet vanaf Wijk bij duurstede naar ulicoten en ik neem deze route:
hryRqvN.png

geef tijdig aan mocht je willen carpoolen :)
 
Omdat dit de eerste skirm in Ulicoten word voor mij heb ik nog een paar vragen (Ik heb rond gekeken op de site van critical hit maar kon hier vrij weinig vinden) die jullie hopelijk kunnen beantwoorden :# ?

-Hoelang duren de games gemiddeld? Ik heb geen hydration carrier of veld fles en dit heb ik nog niet echt nodig gevonden, maar dat ligt natuurlijk onder andere aan de lengte van een game.

-Welke game modes worden er meestal gespeeld? Op de site staat (zover ik heb gekeken) nergens welke game modes ze spelen.

-Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt en tot zaterdag :)
 
@Tijs kijk waar je er nog 1krijgen kan. Games zijn tot aan etens pauze en dan weer tot einde.
temp verwachting is +20 graden!! Dus veel drinken tijdens het spelen of je droogt uit met evt zonne/hitte steek tot gevolg.

@Paul, Aris is er ook weer bij met zijn kettingzaag.....ehhh M60 hopen dat dit maal alles het blijft doen bij hem.
 
Hier een tip van flip. Het weer word warmer nu. Je zou er verstandig aan doen om toch een hydration carrier te kopen of een veldfles.
Je zal niet de eerste zijn die met een knallende koppijn van het veld gaat. Of nog ergere uitdrogings verschijnselen.
Daarbij kost zoiets echt geen drol, het is bijna net zo erg als besparen op goede oog bescherming.