Jan
Waarderingsscore
2.077

Lid geworden
Laatst gezien

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Trophies Over mij

  • Hoi Jan, Heb jij mij zojuist een berichtje gestuurd over de verwijderde post? Ik zou je graag even om advies willen vragen wat binnen ACN de gewenste manier van communiceren is. Kun je mij hier mee helpen?
    Zo! Twee weken afwezig dankzij mijn vakantie in het prachtige Italië. Nu weer aanwezig op het forum ^_^
    Hoi jan. Ik had een vraagje over de volgende introducedag. Kun je een schatting geven wanneer die weer is :)
    Jan
    Jan
    Hi Wilco, Het ziet er naar uit dat we dit jaar geen introdag gaan organiseren. Wellicht in oktober oid. maar dat is nog even afwachten. We zijn te druk geweest met andere evenementen jammer genoeg.
    Hoi Jan, Heb je reacties gekregen op de vraag wie er mee willen gaan naar Wormerveer? Mocht dit niet zo zijn dan kunnen we introducees en vage kennissen vragen. Groeten, Hans
    vervolg:
    In totaal zijn er 30 tot 40 mensen voor de proefskirm nodig Over de andere 10 a 20 plekken kan ik niet zo veel te zeggen. Van Lotte heb ik begrepen dat deze vraag ook op jullie App groep staat

    De deuren gaan om 10 uur open.

    Het lijkt/ons mij leuk om eens kennis met jullie te maken en samen met ACN een skirm te gaan spelen.

    Groeten,
    Hans Koppes,
    Alkmaar
    Jan
    Jan
    Ha Hans! Nice, bedankt voor het denken aan ons :)

    Lotte heeft hem inderdaad al genoemd, maar ik zal hem nog een keer delen met het team. Ik kan zelf niet jammer genoeg :(
    Hoi Jan,
    Volgende week zondag, 29 april is de proefskirm bij de Paint/airsoftjungle in Wormerveer. Ik heb met de eigenaar afgesproken dat wij met NHAS 20 airsofters mogen aanmelden. Wij zitten nu inclusief Vladimir en Lotte op 15 mensen. Als je er mensen binnen ACN zijn die gratis willen deelnemen dan is er in ieder geval nog plek voor 5 ACN leden.
    • Leuk
    Waarderingen: Jan
    Moet ik bij jouw zijn om mijn naam te kunnen veranderen?
    Jan
    Jan
    Hi! Yes, dat kan ik regelen. Ik zag je mail hierover ook al maar nog geen tijd gehad hier op te reageren.
    Jan
    Ben serieus aan het oriënteren naar een replica aeg liefst betere kwaliteit
    Momenteel vind ik een Tokyo marui 416 of 417 interessant, maar zijn er ook nog alternatieven in dit segment
    Jan
    Jan
    Hi Anton!

    Oef! Goede vraag. Ik ben eerlijk gezegd niet zo goed op de hoogte over dit soort dingen. TM is wel een uitstekend merk! Vraag het anders op ons forum. Daar zitten heel veel mensen die er wel verstand van hebben ;)
    Dag Jan, bedankt voor je Youtube filmpjes. Die waren leerzaam en geven een inzicht in hoe te starten.
    Ik woon bij je in de buurt en was benieuwd wat bij ons in de buurt een leuke plaats is om een open Skirm bij te wonen?
    Jan
    Jan
    Hey Monster! Graag gedaan :) Rond Utrecht is weinig te vinden jammer genoeg. Je komt dan al snel in Lelystad terecht of Almere bij Airsoft Heaven. Die laatste organiseert jammer genoeg niet wekelijks. De tac-skirms zijn wel erg tof om te doen net als de TTD's!
    Hoi Jan,
    Sinds een poosje ben ik forum lid van ACN. Speel vanaf 2013 airsoft maar ben alweer 1,5 jaar teamloos. ACN heeft een leden stop. Toch wil ik heel graag lid worden van het team. Gisteren heb ik Vladimir gesproken. Hij vertelde dat er wel verloop is. Hoe kan ik mezelf op geven om (aspirant) lid te worden?
    Groeten, Hans de MotorordonHans
    Jan
    Jan
    Dag Hans!
    Leuk om te horen dat je lid wilt worden!
    Vanuit ACN werken we nu met een uitnodiging systeem. Als we mensen zien die veel met ons optrekken en leuk passen, nodigen we ze uit :)
    YES! G&P M4 vandaag kunnen FPS'en. Accu's passen in de buffer tube, FPS is ok, dus skirmen met dat ding!
    Yes! Gister een prachtige upgrade aangeschaft voor mn usmc! Nu wachten op de postbode en dan unboxen, chrono'en en kwijlen ;)
    • Leuk
    Waarderingen: Stey
    Aan het nagenieten van een epische introducé dag! <3 Heerlijk gespeeld en lekker gechat met leuke mensen!
    Vet! Thuis komen uit je werk en allemaal "nieuw" tags ziet staan. Wordt ik blij van ^_^
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…