petitie heropening dark forest ulicoten!

skullpatrick

New Member
30 jun 2020
4
2
Trophies
2
Beste allemaal,

Ik zal mij later nog eens voorstellen, nu heb ik voornamelijk een account aangemaakt voor jullie hulp.

Zoals jullie waarschijnlijk al weten is airsoft locatie dark forest te ulicoten nu al een tijd gesloten vanwege een conflict met de gemeente.

Ik zag zojuist dat Nico een petitie is gestart om dark forest weer te mogen heropenen.
Ik wil jullie vragen deze zoveel mogelijk te delen en te ondertekenen.

We zitten nu op 1422 handtekeningen van de 2000.

Ik hoop dat jullie deze alle zullen ondertekenen en delen

De link voor de petitie,
https://secure.avaaz.org/community_petitions/nl/gemeente_baarle_nassau_heropening_van_darkforest_airsoft_locatie_ulicoten_/?ftatica&utm_source=sharetools&utm_medium=facebook&utm_campaign=petition-1055711-heropening_van_darkforest_airsoft_locatie_ulicoten_&utm_term=jibVqb+nl

Werkt de link niet , op de facebookpagina van dark forest staat de link gedeeld.

Met vriendelijke groet,

Patrick
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Crix en Eviltwin-NL
Getekend en doorgestuurd! Hoop echt dat Dark Forest weer open mag, ik kwam hier altijd graag en de orga is ook top!
 
Niet mijn favoriete veld. Maar met het idee dat er alsmaar minder velden zijn en meer spelers, teken ik wel... Daarbij zijn er erg veel andere mensen wel positief over het veld. Heb hem ook maar even gedeeld met dat idee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Top dat jullie hem getekend en gedeeld hebben.

Smaken verschillen inderdaad, toch fijn dat je hem alsnog deelt. En inderdaad zijn er steeds minder velden(outdoorvelden) en meer spelers.

Blijf vooral delen en ondertekenen
 
Hmm, ik kan mijn handtekening niet bevestigen; hebben hier meer mensen lasten van? :confused:

upload_2020-7-1_11-54-41.png
 

Bijlagen

  • upload_2020-7-1_11-51-12.png
    upload_2020-7-1_11-51-12.png
    396,7 KB · Weergaven: 297
Ja, dat had ik oorspronkelijk geprobeerd (andere PC, mobieltje op 4G ipv WiFi, andere browser), allemaal een 404.
Druk ik vervolgens op die pagina een link aan om problemen te melden, dan krijg je een "Do you have a question?" (support pagina) te zien, niet een pagina om problemen te melden.
En als ik de helpdesk-link in de mail probeer, dan bestaat de URL niet eens (avaaz.desk.com).
Ook nog Pi-hole even uitgezet, maar het mocht allemaal niet baten.

Net opnieuw geprobeerd te tekenen en ik krijg nu helemaal geen e-mail meer om te bevestigen. :confused:

Heel maf allemaal.

Ik wil best mijn best doen voor zaken als dit, maar op een gegeven moment houdt het op.
Als ik wel op de lijst blijk te staan: perfect!
Indien niet: jammer, maar helaas (maar ik wens je wel alle sterkte toe met je kruistocht voor onze community).
 
Laatst bewerkt:
Blijf vooral allemaal tekenen, we zitten nu op 1545 van de 2000. Vraag al uw vrienden via whatsapp of facebook deze actie te steunen.