Starter

M.H

Member
10 feb 2023
8
2
Trophies
2
Goedemiddag,
Ik ben al een aantal maanden aan het twijfelen om te starten met airsoften. Echter heb ik nooit geweten waar te beginnen. Graag wil ik mij binnenkort aanmelden als introducé om het een keer echt mee te maken.
Mij lijkt het zelf super leuk voornamelijk ook omdat ik al regelmatig heb gepaintball/reeball alleen lijkt mij dit toch net iets professioneler.
Zou iemand mij wat meer uitleg kunnen geven over wat je als beginner zou moeten weten en waar je naar moet kijken.
Uiteindelijk zou ik ook meer willen weten over wat aan te schaffen en of er eventueel teams zijn die openstaan voor beginners.
Ik kom zelf uit de omgeving Eindhoven maar vind het niet erg om een stukje te moeten rijden.
 
Hoi M.H.

De door @Twinfromhell aangedragen beginners handleiding is een goede om alvast wat te weten te komen.
Wil je nou ook nog graag wat in de praktijk vasthouden en ook daadwerkelijk testen en aanvoelen dan nodig ik je ook van harte uit om eens naar het NAC (Nationaal Airsoft Centrum) in Geldermalsen te komen. Ik ben daar zelf ook regelmatig op de zaterdagen te vinden als vrijwilliger.
Hier kunnen we je vrijwel alle type replica's uitleggen en laten proberen. AEG, GBB, GBBR, spring sniper, spring shotgun, shell eject shotgun en zelfs HPA, het behoort allemaal tot de mogelijkheden en je kunt ze proberen op de schietbaan of enkele van de spellen met electronische doelwitten die er staan. Indien animo ter plaatse zou je zelfs met een aantal anderen in de arena een VS spel kunnen doen.

Je hoeft hiervoor geen lid te zijn van de NABV. We kunnen je ter plaatse aanmelden als zogenoemde introducé. Het enige wat je moet doen is 18 jaar of ouder zijn en je ID meenemen ter controle.

Persoonlijk ben ik aankomende zaterdag de 18e weer in het NAC (daarna even een tijdje niet omdat ik dan op vakantie ben) maar in principe kan iedereen van de halbeheerders of vrijwilligers je daar wegwijs maken.
Voor actuele openingstijden:
https://www.nabv.nl/nationaal-airsoft-centrum/
 
  • Leuk
Waarderingen: M.H
Hoi M.H.

De door @Twinfromhell aangedragen beginners handleiding is een goede om alvast wat te weten te komen.
Wil je nou ook nog graag wat in de praktijk vasthouden en ook daadwerkelijk testen en aanvoelen dan nodig ik je ook van harte uit om eens naar het NAC (Nationaal Airsoft Centrum) in Geldermalsen te komen. Ik ben daar zelf ook regelmatig op de zaterdagen te vinden als vrijwilliger.
Hier kunnen we je vrijwel alle type replica's uitleggen en laten proberen. AEG, GBB, GBBR, spring sniper, spring shotgun, shell eject shotgun en zelfs HPA, het behoort allemaal tot de mogelijkheden en je kunt ze proberen op de schietbaan of enkele van de spellen met electronische doelwitten die er staan. Indien animo ter plaatse zou je zelfs met een aantal anderen in de arena een VS spel kunnen doen.

Je hoeft hiervoor geen lid te zijn van de NABV. We kunnen je ter plaatse aanmelden als zogenoemde introducé. Het enige wat je moet doen is 18 jaar of ouder zijn en je ID meenemen ter controle.

Persoonlijk ben ik aankomende zaterdag de 18e weer in het NAC (daarna even een tijdje niet omdat ik dan op vakantie ben) maar in principe kan iedereen van de halbeheerders of vrijwilligers je daar wegwijs maken.
Voor actuele openingstijden:
https://www.nabv.nl/nationaal-airsoft-centrum/
Alvast bedankt voor je bericht.
Het is inderdaad ook fijn om ook een beeld te krijgen bij de sport. Ik wil dan ook zeer zeker langskomen bij het NAC. Aangezien ik nu in februari nog best druk ben wilde ik zelf eigenlijk midden maart echt beginnen. Het lijkt mij dan ook het beste om als eerste keer dan te komen kijken bij het NAC.

Zijn er dingen die ik moeten weten als ik daar aankom? Zoals waar ik mij kan melden of wijst dat zich zelf?