G&G SMC9 GBB full auto maken

SpetnazAirsoft

New Member
21 aug 2022
4
0
Trophies
1
Hoi iedereen,

Ik heb een vraagje over mijn G&G smc9 (GBB) die ik recent heb gekocht in Duitsland. Ik had gevraagd aan de medewerkers of deze full auto kon schieten maar dat is niet toegestaan in Duitsland. Er stond ook op de doos een sticker met "semi auto only". Nu ben ik benieuwd waar het precies aan ligt, of ze het in de fabriek zo hebben gemaakt of in de winkel. Als ik de fire rate knopje probeer in te duwen zit die gewoon muurvast geen beweging. Waar zou dit aan kunnen liggen en zou het mogelijk zijn om het toch automatisch te laten schieten? Bedankt alvast voor de reacties :)
 
Vanuit Duitse winkels uit ga je nooit hierover een antwoord krijgen, ze mogen je daar namelijk wettelijk niet vertellen wat er met dat ding gedaan is om hem semi te maken en hoe je hem dus full auto kunt laten schieten.
Het beste waar je kunt beginnen is met demontage van de replica en kijken of je iets opvalt qua werksporen, eventueel kun je ook onderdelen vergelijken met een originele explosie tekening (zijn volgens mij op de site van G&G wel te vinden).
Je zei dat de fire selector niet kan bewegen dus dat lijkt me een goed punt om eens te beginnen met inspecteren.
(als voorbeeld: De TM MWS M4's hebben een fire selector waarbij als men er een stukje uit veilt de replica niet langer full auto kan schieten)
 
  • Leuk
Waarderingen: SpetnazAirsoft
Vanuit Duitse winkels uit ga je nooit hierover een antwoord krijgen, ze mogen je daar namelijk wettelijk niet vertellen wat er met dat ding gedaan is om hem semi te maken en hoe je hem dus full auto kunt laten schieten.
Het beste waar je kunt beginnen is met demontage van de replica en kijken of je iets opvalt qua werksporen, eventueel kun je ook onderdelen vergelijken met een originele explosie tekening (zijn volgens mij op de site van G&G wel te vinden).
Je zei dat de fire selector niet kan bewegen dus dat lijkt me een goed punt om eens te beginnen met inspecteren.
(als voorbeeld: De TM MWS M4's hebben een fire selector waarbij als men er een stukje uit veilt de replica niet langer full auto kan schieten)

Dankjewel, ik ga ernaar kijken
 
SrjKgh9


Dit is de fire selector, ik zie niks anders dan de originele alleen zit deze toch echt muurvast gewoon. Iemand die hier iets over weet?
 


Let there be light. Ik zie er nog steeds weinig aan verder.