Even voorstellen!

Berend

New Member
10 aug 2022
1
0
Trophies
1
Hoi!

Ik ben Berend, 26 jaar oud. Ik kom uit Rotterdam en woon/studeer in Delft (luchtvaart en -ruimtevaarttechniek). Naast (zweef)vliegen en aan fietsen sleutelen zijn mijn hobby's onder andere alles met een loop en een trekker.

Heel vroegâh (15+ jaar geleden) op vakantie in Frankrijk was de standaard procedure bij aankomst de locale super uitkopen aan goedkope springertjes, en vervolgens met alle buurtkinderen tot het eind van de vakantie oorlogje spelen in de bossen buiten het kleine dorpje waar we zaten. Dat is nog steeds fantastisch, en ik moet na 2+ jaar lockdown weer iets meer gaan bewegen. Met andere volwassen mensen met speelgoedgeweertjes door het bos rennen is een stuk leuker dan hardlopen, zodoende ga ik binnenkort maar weer eens beginnen met airsoften.

Ik kom vooral rondkijken hoe airsoften in Nederland werkt, en kijken of er gelijkgestemden in de buurt wonen om mee sleutelen, te carpoolen naar skirms (wordt aan gewerkt, maar het CBR is langzaam) en die me in het begin een beetje op sleeptouw kunnen nemen. En heel veel onzin posten, uiteraard.

Na twee weken sleutelen aan een paar verhuisdozen vol "hebben wat liefde nodig"-replica's die een maat laatst voor de deur dumpte onder de noemer "geen ruimte meer voor" is mijn huidige (werkende) collectie replica's als volgt:
  • Umarex Glock 17 gbb
  • 2x Tippmann m4 v1, ééntje naar HPA omgebouwd en de ander op co2 gelaten
Cheers!