Mp7 GBB

3 aug 2022
1
0
Trophies
1
Hallo,
Ik heb onlangs een VFC MP7 GBB besteld. Omdat er maar heel weinig aanbiedingen van dit wapen zijn, heb ik er een uit Duitsland gekocht. Maar dat is nog maar de helft. Weet iemand welk onderdeel ik moet bestellen en installeren om het pistool volledig automatisch te maken?
Bij voorbaat dank.
 
open maken en nieuwe selectorplate, maar vaak zat is deze selectorplate vastgezet met een extra schroefje.

dit kan je snel genoeg zien als je de gearbox ziet.. nog makkelijker, kan je de selector wel op full auto zetten of komt deze niet verder dan single? als dit het geval is dan is 99% kans dat er een extra schroefje in zit die dit blokkeert. kan deze wle op full auto moet schiet alleen single, dan denk toch nieuwe selectorplate erin.
 
Krale in Staphorst heeft ze in voorraad volgens de website.
 
Dit wordt een heel lastig verhaal, daar een Duitser het bij wet verboden is om uberhaubt te vertellen hoe en wat omtrent het weer full auto maken van een airsoft replica. Eenieder die daar aan wil beginnen is dus min of meer op zichzelf aangewezen om uit te zoeken welk onderdeel (of onderdelen) er gemodificeerd zijn.
 
daar een Duitser het bij wet verboden is om uberhaubt te vertellen hoe en wat omtrent het weer full auto maken van een airsoft replica.
Die vat ik even niet: uit het verhaal haal ik niet dat TS een Duits ingezetene is. Overigens vraag ik mij af (al ken ik de Duitse wetgeving niet) of kennis daadwerkelijk strafbaar gesteld kan worden; oké doen is wat anders, maar weten *lijkt me* (ook in Duitsland) geen probleem.