Van Royal mail naar Post.nl

John Wick

Well-Known Member
16 jan 2018
831
212
Trophies
12
Is er iemand die hier ook mee te maken heeft gehad.
Dat het zo lang duurt.pakket komt uit Ierland dus invoer hoeft niet betaald te worden en noch duurt het zo lang.
 
Als het vanuit Noord-Ierland komt dan kan het inderdaad lang duren. Normaliter heb ik spullen die ik vanuit Ierland bestel (via airsofteire) binnen een week.
 
  • Leuk
Waarderingen: John Wick
Ik heb ooit eens een onderdeel (first class, paste in een envelop) uit Kent (Engeland) besteld, hemelsbreed minder dan 300km hier vandaan en die deed er ruim drie weken over; aan de andere kant heb ik pakjes uit China gehad die er binnen 7 dagen waren, dus wat er bij de posterijen allemaal gaande is: ik weet het niet.
 
Post vanuit Noord Ierland, wat voor zover ik weet ook gewoon bij de UK hoort is op dit moment 1 groot drama, dit alles heeft te maken met dat UK/Europa dit nog niet helemaal soepel heeft lopen sinds de Brexit. UK Geeft Europa de schuld en Europa geeft UK de schuld, dus het zal nog maar moeten blijken wanneer dit helemaal weer soepel gaat lopen, zal waarschijnlijk met douane personeel te maken hebben.
 
had voor mijn L1A1 een full auto selector gekocht in UK. duurde 2 maanden, kreeg deze binnen. 3 weken later nog een keer (schijnbaar) maar moest nu nog import betalen. deze afgewezen en kreeg het product toen niet meer, had deze toen inmiddels al 3 weken in het bezit. volgens de track en trace van royal mail was deze nog bij de douane. echt een zooi is het nu geworden
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix
Dat van die track&trace niet updaten ligt vaak aan Postnl hoor. Ik heb van een aantal pakketten (zowel naar mij toe en zelf verzonden) dat ik in andere landen een bezorgd status heb terwijl volgens Postnl dingen nog steeds aan het inklaren zijn o.i.d.
 
Dank voor de reacties Boys.Pakket is vrijgegeven.Kijken hoe lang het nu nog duurt.