AK FANS --> Show ém off !!! <--- автомат Калашникова

S.W.A.T. PUP

Well-Known Member
29 okt 2019
123
68
Trophies
6
Ik lees heel veel over MP5's, AR-15's / M4's en dergelijke, maar voor airsoft ben ik een fan van de AK's.
Graag doe ik een oproep om foto's van jullie AK's en directe gerelateerde airsoft apparaat familie's te delen. (RPD, SVD Dragunov e.d.). Ook om ideetjes op de doen over het upgraden van mijn ak.
 

Bijlagen

  • aksu.jpg
    aksu.jpg
    388,7 KB · Weergaven: 240
  • Leuk
Waarderingen: Jyousai
Voor dit soort post wil ik alles wel weer voor de dag halen ;)

Eerste replica
E&L AKs74U gen. 2

Externe upgrades:
Zenitco: B-11 en B-12
Asura dynamics: RK-2, RK-6 en PT-1
Kijker is een Axion Kobra (EKP-1S-03M)

DSC_0505.JPG


DSC_0506.JPG


Tweede replica
LCT VSS

Externe upgrades:
Alleen een PSOP 6x24

DSC_0507.JPG


DSC_0508.JPG


Moet nog wel een keer een mooie sidearm fixen voor bij de DMR wat waarschijnlijk de MP443 wordt van Raptor als die ooit komt en ook nog degelijk is.

Ook heb ik nog een M4 en een MP5 :eek:
 
Voor sidearm zou ik wel eens een mooie Stechkin APS willen zien, maar de enige die ik gezien heb heeft een los magazijn zonder CO2 patroon.
Dan ga ik dus liever voor een Makarov.
Overigens een mooi handzaam, betrouwbaar pistool. Heb in het verleden 2 echte Bulgaarse exemplaren gehad (vuurwapens / Ja, ben ook sportschutter).
Verrekt mooie Vintorez heb je daar. !!
 
Hierbij wat van mijn speelgoedjes. Als eerste mijn Cyma CM042. Geen upgrades (zelfs moeten laten downgraden voor Nederland) en dezen gaan er ook verder niet komen. Had deze meer gekocht voor de heb aangezien ik altijd een AK wilde. Toch laatst eens meegenomen naar B&A om te testen wat hij deed en uiteindelijk de hele dag mee door het veld gerend. Wat een geweldig apparaat bleek dit te zijn.

CYMA-CM042S_6.jpg

En dan hebben we nog mijn A&K spring SVD. Alleen sterkere veer in gezet.

IMG_20190528_155157.jpg


En als side-arm een ICS PM2 makarov.

airsofttipps_ics_katalog_2019_ble_pm29_makarov_nbb_02.jpg
 
Hierbij wat van mijn speelgoedjes. Als eerste mijn Cyma CM042. Geen upgrades (zelfs moeten laten downgraden voor Nederland) en dezen gaan er ook verder niet komen. Had deze meer gekocht voor de heb aangezien ik altijd een AK wilde. Toch laatst eens meegenomen naar B&A om te testen wat hij deed en uiteindelijk de hele dag mee door het veld gerend. Wat een geweldig apparaat bleek dit te zijn.

Bekijk bijlage 2881
En dan hebben we nog mijn A&K spring SVD. Alleen sterkere veer in gezet.

Bekijk bijlage 2882

En als side-arm een ICS PM2 makarov.

Bekijk bijlage 2883

Hallo,

mij heb sinds kort ook een Dragunov maar de veer spannen gaat ontzettend zwaar.
Nu vraag ik me af of er een mogelijkheid is om het om te bouwen van BASR of dat het aanspannen van de veer op een of andere manier lichter kan.. ben nieuw in de Airsoft wereld dus heb echt geen idee hoe of wat.
In technische termen ben ik ook een leek…

Groeten,

Ton
 
Kleine update.
Van rechts naar links.
Well AKS74U GBB
Lancer Tactical AK 105 AEG
Romak AKM 74 5.45x 39 ( ter vergelijk en gewoon een stukje trots)
 

Bijlagen

  • IMG-20220703-WA0003.jpeg
    IMG-20220703-WA0003.jpeg
    644,2 KB · Weergaven: 63
vAt0eaU.jpg


Top: LCT-AK74M met NanoAAB Mosfet en Prometheus Purple bucking
Bot: LCT-AS VAL met LCT Flat hop en PicaAAB mosfet

Allebei door Russky Airsoft Workshop een gearbox onderhoud gehad dus geshimmed, opnieuw gevet en (dacht ik) een AoE correctie
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix