team gezocht regio noord holland

artist deidara

Active Member
6 dec 2017
39
10
Trophies
6
beste,

zoek een nieuw team voor regio noord holland/zuid holland of utrecht. kan makkelijk reizen (geen zin in hele lange ritten) en ben beschik baar voor bijna elke rol (smg, shotgun, assault, sniper, dmr, lmg, minigun) voor milsim, skrim, reenacment.

mag competitief maar heeft niet mijn voorkeur.

geef me maar een pmetje als je meer wilt weten
 
Dag Thomas,

Zelf Ben ik wonende in hilversum, Nou weet ik Niet hoe dichtbij dat bij alkmaar is, maar ik zoek ook naar mensen (Ben Niet competief ingesteld dus Heb moeite met team zeggen nog) in de buurt. Zowel om te carpoolen als om de sport relevant te houden tussen events door ( of als er ooit nog een lockdown komt etc)

Laat maar weten als ik op je pad zit en of je interesse hebt om contact te houden (mag me privebericht sturen)
 
Dag Thomas,

Zelf Ben ik wonende in hilversum, Nou weet ik Niet hoe dichtbij dat bij alkmaar is, maar ik zoek ook naar mensen (Ben Niet competief ingesteld dus Heb moeite met team zeggen nog) in de buurt. Zowel om te carpoolen als om de sport relevant te houden tussen events door ( of als er ooit nog een lockdown komt etc)

Laat maar weten als ik op je pad zit en of je interesse hebt om contact te houden (mag me privebericht sturen)

Ik woon in Bussum en Hilversum is dus slechts een kleine treinreis verder.
Ik ben net begonnen met airsoft dus ik zoek ook mensen om mee te spelen.

Weet jij uberhaupt goede speelvelden in de regio?
 
Ik woon in Bussum en Hilversum is dus slechts een kleine treinreis verder.
Ik ben net begonnen met airsoft dus ik zoek ook mensen om mee te spelen.

Weet jij uberhaupt goede speelvelden in de regio?

Oh leuk, zal ik je bericht sturen om keertje af te spreken?

Ik Ben pas in de loop van Juli beschikbaar (vandaar ook de late reactie) en is even lastig 123 om te kijken maar ik hoor vaak balls&arrows en gladiator richting flevoland