Zendo.fr

Geen ervaring, dus ik kan er naast zitten, maar dit soort details op een website zijn voor mij meestal wel een red flag:
BIENVENUE SUR ZENDO.FR

Vente uniquement de produits airsoft et pistolets a billes.Ici vous pourrez compléter votre texte de présentation.
Bij het vetgedrukte staat, vrij vertaald, "Maak hier je presentatietekst af"
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tukker_79
Geen ervaring, dus ik kan er naast zitten, maar dit soort details op een website zijn voor mij meestal wel een red flag:

Bij het vetgedrukte staat, vrij vertaald, "Maak hier je presentatietekst af"

Dat Klinkt Niet zo mooi nee, maar (heeeel) misschien is het iets typisch Frans dat ze iets letterlijk zeggen dat iets anders betekendo_O zoals argent geld is, terwijl het allang geen zilver is. Of rood vuur in plaats van driekleurig stoplicht.

Tevens Tukker, mag ik vragen of je er specifiek een product op die site had gevonden? In dat geval weet iemand miss hien nog een handigere plek om te Halen

Of Ben je bijv in Frankrijk dat je bij wat franse winkels wilt shoppen? In dat geval ken ik ook 2 shops waar ik goeie service kreeg, ook na de aankoop/bezorging
 
Het is volgens mij nog de enige met een CQB Bolt voor de KWA MP9 op voorraad in Europa, dus......