Opgelost: Evike - Samen bestellen

Solstice

Well-Known Member
5 feb 2018
251
219
Trophies
18
EDIT: Dit hele verhaal komt te vervallen. Inmiddels opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Ik was helaas niet van plan daar ioets te gaan bestellen, dus kan je niet helpen.
Of heb je het inmiddels al gefixed?
 
Sorry ik moet hier wat vaker kijken :oops:

Ik heb het onderdeeltje weten te repareren en de replica werkt weer dus de spoed is eraf, maar het lijkt me wel handig om het onderdeel alvast reserve te hebben.
Heb inmiddels ook een PB van iemand die wat van Evike nodig heeft dus denk dat het goedkomt en anders direct bij VFC (thanks voor de tip lj.nl:D)
 
  • Leuk
Waarderingen: lj.nl
enige dat ik bij evike nodig heb is niet in stock, alleen in de store zelf. dan toch maar ophalen als ik volgend jaar naar de usa ga
 
Sorry ik moet hier wat vaker kijken :oops:

Ik heb het onderdeeltje weten te repareren en de replica werkt weer dus de spoed is eraf, maar het lijkt me wel handig om het onderdeel alvast reserve te hebben.
Heb inmiddels ook een PB van iemand die wat van Evike nodig heeft dus denk dat het goedkomt en anders direct bij VFC (thanks voor de tip lj.nl:D)

Er is wat spul op evike waar ik ook interesse in Heb maar nu even Niet uitkimt, dus als je in de wat verdere toekomst weer kijkt om een order te plaatsen kan je me laten weten
 
Er is wat spul op evike waar ik ook interesse in Heb maar nu even Niet uitkimt, dus als je in de wat verdere toekomst weer kijkt om een order te plaatsen kan je me laten weten

Er is nog geen bestelling geplaatst. Heeft ook alles behalve haast dus kom vooral nog ff op de lijn tzt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan Pot Grutten
Ik heb ook wel interesse. Hoe wil je dat aanpakken wat betreft invoerkosten etc?
Ik heb nog niet eerder een bestelling daar geplaatst dus ik weet niet of ze invoerkosten per artikel berekenen of voor het pakket als totaal. In het eerste geval is het vrij makkelijk. Als het als pakket totaal gaat dan moet daar nog even naar gekeken worden. Dat artikel die ik nodig heb zal niet heel duur zijn qua invoerkosten lijkt me.

De verzendkosten dacht ik gewoon te delen door het aantal personen.
 
Invoer kosten zijn voor de complete bestelling en vervoerskosten plus minus 22% en administratie kosten
 
  • Leuk
Waarderingen: Solstice
Oke, dan zal daar t.z.t. een berekening voor gemaakt moeten worden inderdaad.
 
Om de verzendkosten te drukken kijk eens op de site van usa2you.
Ik bestel onderdelen voor mijn Ford Mustang bij een onderdelen shop en laat het naar usa2you in Amerika verschepen. Zij verzenden het dan weer naar Nederland, dit is vele malen goedkoper dan verzending van een winkel uit de USA naar Nederland.
Het bespaarde mij op auto onderdelen €600,-

https://usa2you.nl/

Ton
 
Nadeel is dat postbussen bv als usa to you & my us.Geen airsoft spullen opsturen via hun couriers.Ik probeer het niet meer via deze weg alleen nog rechtstreeks.
 
Nadeel is dat postbussen bv als usa to you & my us.Geen airsoft spullen opsturen via hun couriers.Ik probeer het niet meer via deze weg alleen nog rechtstreeks.
Dat zou ik niet weten maar als je ze belt geven ze alle info die je wilt.
 
Dat zou ik niet weten maar als je ze belt geven ze alle info die je wilt.
Heb ik ook toen gedaan en gemaild zelfs.puntje bij paaltje twee maanden later om dat de courier het niet wou vervoeren was het in ene weg ontvindbaar.wel netjes geld terug ontvangen van het post adres.Alles bestelt bij Hero outdoor duurde ook vreselijk lang maar het is binnen nu.