SAI M870 MKII ervaringen

Yair

Active Member
16 dec 2018
40
9
Trophies
5
Hoi,

Heeft iemand van jullie ervaring met de EMG/SAI M870 MKII? Het zal voornamelijk voor de collectie zijn en af en toe schieten op de SV. Ik ben hem eigenlijk alleen nog maar tegengekomen op Gunfire en bij Evike zelf.
Plaatje bij praatje:
dut_pl_Replika-strzelby-SAI-M870-MKII-Police-Version-Multicam-1152223152_1.jpg
dut_pl_Replika-strzelby-SAI-M870-MKII-Police-Version-Multicam-1152223152_3.jpg
 
Ik vind het veel geld voor een shotgun, maar EMG staat zo ver ik weet prima bekend als merk.
Let wel op dat je in de airsoft wel een nadeel hebt met een shotgun. (rate of fire)
 
  • Leuk
Waarderingen: Basura Nephilim
Let op: emg maakt niks zelf, dus zoek op wie het echt maakt.
 
Nee klopt, hij is onder licentie gebouwd van EMG/SAI door volgens mij APS. Ik vond het wel een van de meest realistische replica's moet ik zeggen. Ook leuk dat je je eigen shells moet laden (een ander vind het misschien een drama).
 
Ik zou de emg versie lekker links laten liggen en gewoon een aps cam870 mkII kopen. 661 euro is echt schokkend duur. je hebt voor 100+ euro minder een aps cam870 nieuw. Tweedehands is die ook regelmatig te vinden en vaak nog eens stukken goedkoper. Bijvoorbeeld: https://www.airsoftbazaar.nl/advertentie/6il6lt

Voor een 'range toy' die toch niet vaak wordt gebruikt is tweedehands echt een prima keuze
 
Daar heb je idd wel gelijk in.
Bedankt voor de link, die website kende ik nog niet.
 
Heb nu de deluxe sai. Ziet er nice uit en het zijn limited edities dus of winkels hebben hem nog duur ivm maar x aantal of af en toe 2de hands
 
Ik heb zelf een MK3. Als je een MK3 kunt vinden dan zou ik eerder voor die gaan.
De MK2 heeft een reservoir voor gas in de replica zelf, bij de MK3 gaat gas in de shells.
Performance overall van de MK3 is vele malen beter met dan als enige downside dat je je shells zult moeten onderhouden.
Maar als het een wallhanger gaat worden dan maakt dat niet zoveel uit, dus weeg de voor- en nadelen voor jezelf af.