Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Vandaag 2 extra magazijnen binnen gekregen voor mijn TokyoMarui mws.
Via krale.shop.
LYyJebF.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: lj.nl
Wolverine MTW forged 14 inch met inferno.

Volgende week een heel setje aan accessoires bestellen voor deze replica....
 
SSP1 gekocht , schiet zeer goed out of the box .

nu maar weer afwachten wanneer en of we nog wel wat kunnen gaan doen in het veld in 2022, heb mijn NABV verlengd maar wel met frisse tegenzin .

We gaan het zien .

Robin

 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Een rits accessoires voor de MTW:
Madbull dd ris ii rail
Magpul grip, stock en magrelease
En nog wat benodigdheden om het geheel te kunnen plaatsen.
IMG_20211221_192417-01.jpeg
IMG_20211221_145350-01.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Zojuist deze schoonheid besteld, kan niet wachten om er mee het veld op te gaan :D

Xinfrared Warmtebeeld Richtkijker Holo HL13
guide-xinfrared-warmtebeeld-richtkijker-holo-hl13-full-503160-sfeer1-41275-785.jpg

Heel mooi stukje techniek, maar weet je zeker dat je zo een duur ding mee het veld op wilt nemen?
Thermal lenzen kun je namelijk niet beschermen met een plexi of honinggraat plaatje. Dan zie je namelijk nauwelijks nog iets.
 
Heel mooi stukje techniek, maar weet je zeker dat je zo een duur ding mee het veld op wilt nemen?
Thermal lenzen kun je namelijk niet beschermen met een plexi of honinggraat plaatje. Dan zie je namelijk nauwelijks nog iets.
In principe kan alles natuurlijk kapot gaan... Kan struikelen en m'n €1600 replica door midden breken haha, that's life.
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix en Peter
Ik ben oprecht benieuwd naar de prestaties van dit instrument: de ervaring die ik met warmtebeeldcamera's heb is dat het bereik niet echt je-van-het is en dat, zeker op grotere afstanden, minimale temperatuurverschillen minder duidelijk worden.

Maar... ik zou het op zeker prijs stellen als je in de toekomst opgeeft waar je gaat spelen: dan kom ik daar die dag niet. :D
 
met een maximaal bereik van 500 meter zouden de airsoft afstanden geen probleem moeten zijn (tenzij dat airsoftmeters zijn natuurlijk;))
Ik ben benieuwd of het iets is!
 
  • Leuk
Waarderingen: AngryRaccoon
Zojuist deze DEVTAC Ronin besteld, waarschijnlijk het duurste stukje in mn hele verzameling/gear... Worden custom gemaakt en gebruiken echte ballistische platen. Prijs, zo'n $3000 maar ben echt verliefd geworden op deze helm... Krijg hem zelf in het ranger green ivm mn outfit en zal hem pas eind April / begin mei ontvangen.

DEVTAC-Ronin-Ballistic-Helmet.jpg
 
Zojuist deze beauty besteld:

Silverback Desert Tech HTI Sniper Rifle black

Laat hem upgraden met de volgende specs:
Maxx Model -SRG- HopUp Unit + Begadi PRO VSR Bucking + TNT S+ Tuning barrel

En dan waarschijnlijk bestel ik er nog een Xeye Rico RH50 warmtebeeld scope bij.



1152229229.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
@AngryRaccoon Ga je die helm gebruiken in een andere loadout dan met deze sniper? want zeker als je kijkt naar de stock zal je bij die helm moeten werken met een riser van 10 cm of alleen een bril met een gebitsbeschermer.
Een scope van 4500 euro heb je niets aan als je er niet doorheen kunt kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: John Wick