Aankoop Specna Arms Edge

KingMenua

Member
26 jan 2022
9
1
Trophies
2
Dag allemaal,
Ik heb recent van velen advies gekregen om een Specna Arms Edge te kopen. Want ze zeggen dat het goed is voor de prijs. Ik zit nu met een moeilijke keuze, De Specna Arms Edge heeft 2 versie de standard en een nieuwe 2.0 die ongeveer €60-€70 meer kost dan de standard editie. Mijn vraag nu aan jullie is of het waard is om een 2.0 editie te kopen of is het niet waard.
EDGE 2.0
EDGE
De 2.0 editie heeft deze onderdeel extra.
unknown.png
 
Het grote verschil is de mosfet die er in zit. De ene is een optische mosfet, de ander gebruikt trigger contacten voor het afvuren van bb's.
Zoek anders even de productcatalogus van Specna op, daar staan de verschillen wat beter uitgelegd.
 
Het grote verschil is de mosfet die er in zit. De ene is een optische mosfet, de ander gebruikt trigger contacten voor het afvuren van bb's.
Zoek anders even de productcatalogus van Specna op, daar staan de verschillen wat beter uitgelegd.
Ja idd, maar ik wil weten of het waard is om een 2.0 te kopen voor de prijs.
 
Ben zelf ook naar een Specna aan het kijken maar op dit moment is de EDGE 2.0 serie nog niet verkrijgbaar (of althans overal uitverkocht). Volgens SA zal dit in Q2 van dit jaar gebeuren.

Daarnaast is het volgens Gunfire zeker waard om voor de EDGE 2.0 te gaan gezien er de Aster module etc. Weet niet of dit daadwerkelijk zo is meer mijn gevoel zegt wel om voor de 2.0 te gaan.
 
X-asr
Aster v2

Persoonlijk zou ik de upgrade het waard vinden, maar met beide zou je prima uit de voeten kunnen.
De een is basic, bedoeld ter bescherming van de gearbox en de contacten.
De ander doet dat ook, maar heeft verder leuke gimmicks en verschillende instellingen wat betreft de afstelling van de trigger etc. (redelijk vergelijkbaar met de gate titan.)

Maar zoals met alle upgrades is het aan jou of dat het je waard is. Er is niet echt een einde wat betreft onderdelen en elk jaar komen er weer andere snufjes bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: KingMenua