Motor draadje gesloopt

Ravi

Member
4 feb 2022
14
6
Trophies
2
Het is me gisteren gelukt t draadje naar de motor te slopen :(. Voor zo ver ik weet heet het een kabelslof. Ik was vandaag nieuwe gaan halen om er achter te komen dat deze veel te groot waren. Weet iemand hier toevallig welke maat ik moet hebben of een doorverwijzing naar een site of iets dergelijks. Ik kan het namelijk echt niet vinden. Alvast erg bedankt!
 
Ik kijk dit weekend even voor je.
Als het goed is heb ik ze nog ergens liggen omdat ik het zelfde probleem heb gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ravi
Hey Ravi,

Ik heb vandaag actief gezocht naar deze onderdelen. Helaas heb ik ze niet kunnen vinden.

Greetings
 
Heb je toevallig een linkje van waar dat spul te koop is?
Ik heb het toevallig wel gevonden haha. Op www.prolech.nl. En zover ik weet zijn het de: Kabelschoen Vlakstekker 100 stuks - Rood - Insteekbreedte 2,8-3.8 mm Insteekdikte 0.8 mm. ze zijn nog onderweg dus laat t binnenkort weten of ze echt de juiste zijn.
 
Nee, want ik heb geen idee hoe ik er aan ben gekomen :rolleyes:
Toch wel eerlijk gestolen he? :p

Ik heb het toevallig wel gevonden haha. Op www.prolech.nl. En zover ik weet zijn het de: Kabelschoen Vlakstekker 100 stuks - Rood - Insteekbreedte 2,8-3.8 mm Insteekdikte 0.8 mm. ze zijn nog onderweg dus laat t binnenkort weten of ze echt de juiste zijn.
Ben benieuwd.
 
Haha nou ik ben ook benieuwd.

Ik heb het toevallig wel gevonden haha. Op www.prolech.nl. En zover ik weet zijn het de: Kabelschoen Vlakstekker 100 stuks - Rood - Insteekbreedte 2,8-3.8 mm Insteekdikte 0.8 mm. ze zijn nog onderweg dus laat t binnenkort weten of ze echt de juiste zijn.

Nee niet eens, volgens Eviltwin-NL is het via een forumlid gegaan.
Ik denk via onze lokale electronica winkeltje.

Toch wel eerlijk gestolen he? :p


Ben benieuwd.
 
ik weet dat het de smalle connectors(kabelsloffen) zijn die ook op speakers zitten.
via conrad.nl kun je ze eventueel ook bestellen.