Even voorstellen

Sjebbie

New Member
31 jan 2022
2
0
Trophies
1
Hallo,

Mijn naam is Bas en ik ben 32 jaar. Al een aantal jaar speel ik met het idee om te gaan airsoften. Echter door financiële, werk gerelateerde of andere redenen helaas nooit zover gekomen. Nu de wereld beetje bij beetje weer open gaat, leek dit mij het uitgelezen moment om de stap te wagen.

Ik heb helaas geen enkele ervaring. Uiteraard wel wat onderzoek gedaan wat je allemaal nodig hebt, maar overal wordt aangeraden ervaring op te doen met huurkits voordat je eigen gear gaat aanschaffen.

Ik woon in Best (onder de rook van Eindhoven) en ben erg benieuwd naar jullie tips voor events in de omgeving. Mocht iemand hier in de buurt wonen kom ik uiteraard ontzettend graag met jullie in contact.

Omdat ik nog geen ervaring heb zeg ik uiteraard nergens nee tegen, maar van wat ik tot dusver mee heb kunnen krijgen gaat mijn interesse vooral uit naar skirms over CQB.

Verder zijn alle tips van harte welkom. Ik hoop jullie snel te spreken en misschien ooit te zien ;)
 
Welkom Bas! CQB kan erg leuk zijn, maar vergeet niet in ieder geval ook een keer buiten te skirmen, lekker met je bakkes door de modder rollen is het beste wat er is. Have fun!