Bb-gate

Dat het verhaal voor velen van ons lullig en oneerlijk overkomt is geheel begrijpelijk, maar van opzet kan geen sprake zijn, in mijn optiek: life sucks, deal with it.[/QUOTE]

deal with it ?

Deal with it my ass doen we al 2 jaar , verder vrees ik dat ze de stekker uit airsoft willen trekken, er word steeds vaker op de paniek toeter geblazen , nou ja dan maar weer naar Belgie , ook prima

overal ja en amen op zeggen en hopen dat het wel over waait dat gaat het niet meer worden in dit steeds triester wordende droeftoeter landje .

En nog wat ik ga geen 0.20 in mijn sniper stoppen , dat is dan ook weer duidelijk , iedereen die mijn replica wil checken kan een loop in zijn hol krijgen .
 
Barium wordt als bariumcarbonaat aan klei voor bakstenen toegevoegd om zoutuitslag te voorkomen. Barium komt van nature in hoge concentraties voor in brak en zout grondwater.2
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
En alweer nutteloze betuttelingen. Ik ben benieuwd hoe dit af loopt. Met 0.2 gram bbs kan je vrij weinig buiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Trooper
En alweer nutteloze betuttelingen. Ik ben benieuwd hoe dit af loopt. Met 0.2 gram bbs kan je vrij weinig buiten.

Klopt helemaal wie verzint zoiets , is weer burgertje pesten , ik vermoed dat ze gewoon van dat airsoft af willen ik kan niks anders bedenken maar goed we gaan het zien .
 
deal with it ?

Deal with it my ass doen we al 2 jaar ,
Het staat iemand geheel vrij om zich aan te melden als bestuurslid of een andere manier waarop er invloed uitgeoefend kan worden op besluitvoering; men hoeft zich niet neer te leggen bij bepaalde besluiten die niet welgevallig zijn.

Ik zou zeggen: doen! Velen zullen je dankbaar zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter en M14shooter
En ten tweede, stel je eens niet zo aan. Je bent een volwassen persoon. (Daar gaan we dan ff van uit)
Ik vind zelf persoonlijk dit een ongepaste mening, vooral van een MOD.

Persoon heeft de afgelopen e.e.a. doorgemaakt mbt de sport die vanuit de NABV opgedragen werd. De één denkt alleen maar: "wat ze ook roepen, zolang ik maar kan spelen".
De ander ziet de veranderingen negatief voor de sport en deelt zijn mening, vooral nu snipers en DMR het "hards" getroffen worden.

Beiden moeten gerespecteerd worden en elkaar in hun waarden laten.

Ikzelf ben van mening dat je als sniper ook gewoon 0.20 kunt gebruiken. Deden ze vroeger ook, en toen was het gewoon upgraden voor meer range. Maar sommige hebben daar een andere mening over. Die respecteer ik ook, ben zelf een assault/DMR speler. Weet dus ook niet hoe het tegenwoordig met de snipers gaat/is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Trooper
Ik vind zelf persoonlijk dit een ongepaste mening, vooral van een MOD.
Lijkt me meer een vaststelling dan een mening. Maar moddereters hebben ook gevoelens hoor.


Beiden moeten gerespecteerd worden en elkaar in hun waarden laten.
Amen broeder!

Ikzelf ben van mening dat je als sniper ook gewoon 0.20 kunt gebruiken. Deden ze vroeger ook, en toen was het gewoon upgraden voor meer range. Maar sommige hebben daar een andere mening over. Die respecteer ik ook, ben zelf een assault/DMR speler. Weet dus ook niet hoe het tegenwoordig met de snipers gaat/is.
Constructief, love it!

Oh, en 10 punten voor je Scooter quote, viel me nu pas op, nice.

Ik vrees dat er niets anders opzit dan tijdelijk te leven met wat we nu hebben en hopen op snelle verbetering. Ik heb er alle vertrouwen in de de NABV zijn stinkende best doet ons te vertegenwoordigen en een einde te maken aan de restricties die ons nu worden opgelegd. Uiteindelijk vechten zij nu ook voor hun bestaansrecht. Let's Go NABV!
 
Ik geloof niet in een complot opgetuigd door de NABV ism BB-fabrikanten om de leden en orga's een poot uit te draaien (iedere airsofter heeft dit probleem, inclusief ondergetekende).

Zoals ik het lees heeft een gemeente (in dezen dus "Een derde partij") bodemonderzoek laten uitvoeren, waaruit gebleken is dat de bodem teveel zware metalen bevat.
Onze vereniging heeft hierop een onafhankelijk contra-onderzoek laten uitvoeren, waaruit de conclusie kan worden getrokken dat van echte verontreiniging (volgens de huidig geldende normen) geen sprake is, dit neem niet weg dat de grond toch, hoe miniem ook, vervuild blijkt te zijn.

Dat er toch besloten wordt om actief gepaste actie te ondernemen, is om potentiële verontreiniging door barium en zink op langere termijn te voorkomen; zou men dit niet doen, dan kunnen we het airsoften op buitenlocaties wel op onze buik schrijven, omdat er daarvoor simpelweg geen vergunningen meer verleend zullen gaan worden, en dan zijn we verder van huis.

Op dit moment worden er nog maar (lichte .20g) BB's van twee merken toegestaan, maar ik verwacht dat er op den duur meerdere merken (en hopelijk ook gewichten) door de ballotagecommissie zullen komen.

Dat het verhaal voor velen van ons lullig en oneerlijk overkomt is geheel begrijpelijk, maar van opzet kan geen sprake zijn, in mijn optiek: life sucks, deal with it.

het terrein was dus Ulicoten. Waar al uch jaar airsoft plaatsvond. Ook nachtskirms, waarbij tracers gebruikt werden. 10 jaar geleden schoten we met z’n allen niet met bio bb’s. Deze vervuiling lijkt me niet van de laatse tijd, maar van voor de bio verplichting. Correct me if i’m wrong
 
het terrein was dus Ulicoten. Waar al uch jaar airsoft plaatsvond. Ook nachtskirms, waarbij tracers gebruikt werden. 10 jaar geleden schoten we met z’n allen niet met bio bb’s. Deze vervuiling lijkt me niet van de laatse tijd, maar van voor de bio verplichting. Correct me if i’m wrong

Ik weet niet maar al in 2006 waren we in BE verplicht om bio-bb's te gebruiken. Dus lijkt me sterk dat na de regulering dat opeens in Nl geen eis was. Bij mijn weten was het toen ook gelijk al een eis dat de bb's bio moesten zijn
 
En ten tweede, stel je eens niet zo aan. Je bent een volwassen persoon. (Daar gaan we dan ff van uit)

Nee man ben voorlopig niet volwassen zeker niet als je bedoeld of ik die eeuwige regelzucht maar opvolg als het een goed burger betaamd haha

Het is een never ending story het lijkt wel of we geen plezier mogen hebben.

Dus als ik wat geagiteerd reageer is dat mijn zaak .

Robin
 
Aanvulling over hoe locaties hier mee omgaan....

Komt uit een App groep zo correct me if I'm wrong or missing anything !

Locaties met toegestane BBs:

*Critical Hit*
.2 gram G&G armament
.2 gram Specna Arms

*3Division (bunkerhill)*
.2 gram G&G armament
.2 gram Specna Arms
.2 gram ASG Open Blaster

*Balls and Arrows lelystad*
.2 gram G&G armament
.2 gram Specna Arms
.2 gram ASG Open Blaster
*Eigen merk Mach3 bio BB*

*Area077*
Alle BBs en gewichten

*Copperhead Tactical*
ALLES zoals je gewend bent MAAR! Single shot only en met laadstations(in veld verboden) lees de rest op hun FB

*Airsoft Warriors*
- DICHT UNTILL FURTHER NOTICE

*Balls and Arrows Emmeloord*
.2 gram G&G armament
.2 gram Specna Arms
.2 gram ASG Open Blaster

*RSL outdoor. Assendelft*
.2 gram G&G armament
.2 gram Specna Arms
.2 gram ASG Open Blaster


Locaties met toegestane BBs:

*Critical Hit*
.2 gram G&G armament
.2 gram Specna Arms

*3Division (bunkerhill)*
.2 gram G&G armament
.2 gram Specna Arms
.2 gram ASG Open Blaster

*Balls and Arrows lelystad*
.2 gram G&G armament
.2 gram Specna Arms
.2 gram ASG Open Blaster
*Eigen merk Mach3 bio BB*

*Area077*
Alle BBs en gewichten

*Copperhead Tactical*
ALLES zoals je gewend bent MAAR! Single shot only en met laadstations (in veld verboden)
- 40mm showergranaten verboden
- bb granaten verboden
- max 4 lmg's per dag. 3 round bursts is de max en er moet gelet worden op het volume van vuren. indien er meer dan 4 lmg's aanwezig zijn, mag een gedeelte van de groep in de ochtend zijn/haar lmg gebruiken en het andere deel van de groep de middag.

*Airsoft Warriors*
- DICHT UNTILL FURTHER NOTICE

*Balls and Arrows Emmeloord*
.2 gram G&G armament
.2 gram Specna Arms
.2 gram ASG Open Blaster

*RSL outdoor. Assendelft*
.2 gram G&G armament
.2 gram Specna Arms
.2 gram ASG Open Blaster

*Veluwe Airsoft*
Alle BBs en gewichten


Edit: beetje dubbel, maar geen zin om op een mobiele telefoon aan te passen
 
  • Leuk
Waarderingen: Trooper en M14shooter
Screenshot 2022-02-03 225431.png

Respect voor dit stukje minus laatste regel natuurlijk.
Voor de rest van het stuk kan ik me goed vinden in @Oddball z'n standpunt.
 
Kreeg gisteren een bericht op facebook dat er bij rsl ook gebruik van bsl en hotshot mag worden 0:30 en 0:40 beide goed gekeurd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Trooper en Peter