Iemand gezocht in de buurt van Denbosch

Hessel

Well-Known Member
16 nov 2017
239
32
Trophies
8
Goeiedag ik ben Hessel 19 jaar en wil binnen kort meer gaan airsoften iemand in de buurt van denbosch die nog iemand zoekt of is er een kleinen squad waar ik me bij kan aan sluiten :)

Favorieten veld is darkforest

Replica s vooral ww2 replica s:D
 
Goeiedag ik ben Hessel 19 jaar en wil binnen kort meer gaan airsoften iemand in de buurt van denbosch die nog iemand zoekt of is er een kleinen squad waar ik me bij kan aan sluiten :)

Favorieten veld is darkforest

Replica s vooral ww2 replica s:D
Beste hessel, ik kom uit oisterwijk en ga ook eigenlijk alleen maar naar Dark Forest, vaak ga ik in mn eentje omdat mn vaste maat nooit kan. Ik speel voornamelijk in de rol van DMR.
Grts Marcel
 
Beste hessel, ik kom uit oisterwijk en ga ook eigenlijk alleen maar naar Dark Forest, vaak ga ik in mn eentje omdat mn vaste maat nooit kan. Ik speel voornamelijk in de rol van DMR.
Grts Marcel
Nice zelfde hier mijn maat kan ook maar paar keer per jaar mis kunnen wij een keer dan? Ik zelf speel vaak eerst mg42 en andere helft andere replica :D
 
Nice zelfde hier mijn maat kan ook maar paar keer per jaar mis kunnen wij een keer dan? Ik zelf speel vaak eerst mg42 en andere helft andere replica :D
Ja hoor dat kan zeker! Gauw datumpje prikken zou ik zeggen.
 
Heb je insta of whatsapp? Ik ga de 15de met een maat van mij dan kun je ook wel mee als je kunt?:D
 
Hi

ik ben momenteel bezig een squad aan het oprichten , en vorm geven...

ik zelf kom uit Waalwijk
 
Beste hessel, ik kom uit oisterwijk en ga ook eigenlijk alleen maar naar Dark Forest, vaak ga ik in mn eentje omdat mn vaste maat nooit kan. Ik speel voornamelijk in de rol van DMR.
Grts Marcel
Ik kom ook uit Oisterwijk en wil beginnen met airsoften misschien een keer kennismaken
 
Ik kom uit Schijndel, en wil zeker mee doen voor team play, een maat van mij gaat ook beginnen, dus wij zijn met zijn tweeën