Ervaring GM Softair of Softair Rastelli?

KingMenua

Member
26 jan 2022
9
1
Trophies
2
Heeft iemand hier ervaring met de webshops GM Softair of Softair Rastelli in San Marino, en weet iemand waarom prijzen van sommige wapens zeer goedkoop zijn in San Marino?(belasting??). Wil namelijk de Amoeba AM-013 kopen en zie dat het op GM Softair maar €192(excl. verzendkosten) kost wat super laag is.
Alvast bedankt :)
 
@KingMenua

Kwam wel deze post tegen van een tijdje terug.

Ik heb zelf ook 2 amoeba's, de am-013 en de am-016. De am-013 was een heeel klein beetje een lemon, maar dat heb ik op kunnen lossen en die doet het nu super. De am-016 is ook echt super! Draai ze beide op 11.1 lipo's. En de trigger, ja die ga je heel leuk vinden haha

En als je er een wilt kopen, doe dit dan in San marino, bij b.v. softair rastelli. Heb zeer goede ervaringen met die shop en het scheelt zo een goeie honderd euro.
 
  • Leuk
Waarderingen: KingMenua en Eviltwin-NL
Damn, daar zeg je me wat.:D.. Even in de mails gecheckt,. Kan er niks over vinden, maar volgens mij kwam de MP5 daar inderdaad vandaan. Kan me niet heugen dat er wat noemenswaardigs was gebeurd. Anders had ik het waarschijnlijk nog wél geweten. o_O
 
Damn, daar zeg je me wat.:D.. Even in de mails gecheckt,. Kan er niks over vinden, maar volgens mij kwam de MP5 daar inderdaad vandaan. Kan me niet heugen dat er wat noemenswaardigs was gebeurd. Anders had ik het waarschijnlijk nog wél geweten. o_O
Goed om te weten! Bedankt om het even na te kijken ;). Ik vond de prijs gewoon absurd laag van de Amoeba AM-013 op GM Softair. Met verzendekosten is het slechts €208. Als ik me niet vergis wordt dit model in Belgie en Nederland voor rond 300 in de winkels verkocht. Daarom dat ik het sketchy vond, maar nu dat je daar een aankoop hebt gedaan in het verleden hoop ik dat het legit is. ;)
 
Nee dat is wel een redelijke prijs safara softair biedt hem voor 189.90 aan

kijk hier
Ah wow top, dankjewel. Is Safara Softair betrouwbaar heeft u daar al aankopen gedaan?
Enkele Webshops die de zelfde wapen verkopen:
https://repairsoft.be/shop/am-013-efcs-black/ <- €300
https://www.shogun.nl/amoeba-am-013-efcs-dark-earth-aeg-ares.html <- €300
https://gunfire.com/nl/products/am-013-carbine-replica-1152205950.html <- €273,35
https://www.planetairsoft.be/nl/ares-amoeba-am-013-efcs-zwart.html <- €365
Groot prijs verschil daarom dat het absurd was voor mij.
 
ik niet, maar teamgenoten wel.. ik geloof niet dat iemand ergens moeilijkheden of narigheid had...
 
  • Leuk
Waarderingen: KingMenua
ik heb zelf een colt 1911 gekocht in San Marino. Het is een belastingparadijsje omringt door Italië. De kosten om te kopen zijn inderdaad relatief laag, maar om het kopen van dingen in San Marino de moeite waard te maken is het verstandig met meerdere mensen dingen te kopen of tijdens vakantie in Italië langs San Marino te gaan (wat overigens een erg bijzonder stadje is en zeker de moeite waard om te bezoeken.
 
ik heb zelf een colt 1911 gekocht in San Marino. Het is een belastingparadijsje omringt door Italië. De kosten om te kopen zijn inderdaad relatief laag, maar om het kopen van dingen in San Marino de moeite waard te maken is het verstandig met meerdere mensen dingen te kopen of tijdens vakantie in Italië langs San Marino te gaan (wat overigens een erg bijzonder stadje is en zeker de moeite waard om te bezoeken.

Waarom?
 
ik heb zelf een colt 1911 gekocht in San Marino. Het is een belastingparadijsje omringt door Italië. De kosten om te kopen zijn inderdaad relatief laag, maar om het kopen van dingen in San Marino de moeite waard te maken is het verstandig met meerdere mensen dingen te kopen of tijdens vakantie in Italië langs San Marino te gaan (wat overigens een erg bijzonder stadje is en zeker de moeite waard om te bezoeken.
Ja klopt zeker, maar in mijn geval ik wil de Amoeba AM-013 kopen. die kost op Safara softair €190 met €25 verzendkosten komt dit uit op €215.
Dat is een zeer goed prijs want het is ook een GEN5 (heb het nagevraagd). Dus als je wapen veel goedkoper is, is het zwz waard om een verzending te betalen van €25.
 
Dus als je wapen veel goedkoper is, is het zwz waard om een verzending te betalen van €25.
Inmiddels heb ik een stuk of 3 REPLICA'S van SafaraSoftair in huis. Inclusief de verzendkosten steeds ruim €75,- goedkoper dan waar dan ook. Nooit gedonder gehad, zeer de moeite waard.
 
Ik heb destijds mijn M60 VN bij Softair Rastelli gekocht. Vond de prijs ook verdacht laag, maar toch het risico genomen omdat die replica nergens anders in Europa te koop was.
En ik heb de M60 nog steeds.
upload_2022-2-11_21-17-13.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix, KingMenua en Peter