goedendag!

RickH

New Member
5 jan 2022
3
0
Trophies
1
Hallo allemaal!

Ik ben Rick, afgelopen december eindelijk 18 geworden!
sinds ik klein was wou ik al gaan airsoften en nu ben ik er eindelijk oud genoeg voor!

ik heb alleen geen manier om naar een airsoft locatie te komen, volgens de NABV website zijn er ook niet echt actieve locaties in provencie groningen.
misschien iemand die in de buurt van grijpskerk woon met wie ik zou mee kunnen rijden en spelen?
ik heb nog geen gear aangeschaft aangezien ik nog niet heb gespeeld, en voor ik het koop 100% zeker wil zijn dat ik het echt wil.
ik heb wel al de vergunning aangevraagd, VOG opgestuurd en als het goed is komt mijn NABV pas binnenkort binnen!

alvast bedankt!
 
Welkom!

heb je hier al gekeken op de nabv site? https://www.nabv.nl/locaties/type/team daar zie ik zowel teams locaties in de “regio” Groningen. Misschien niet meer helemaal up to date, maar alvast een beginpunt.

heb je al een idee waar je interesse naar uitgaat? Indoor/cqb like? Of meer outdoor skirms?
 
Welkom op het forum en in de sport.
In de buurt van Groningen heb je in munnikenzijl en Assen locaties die in de buurt zitten. Beide zijn wel leuk.
 
Welkom! ik heb een appgroep uit het noorden waar je eventueel wel mee kan rijden
 
Telefoon nr nooit zo op een forum zetten, tenzij je het leuk vind om plat gebeld te worden door call centers en andere vage instanties uit binnen / buitenland.

Schrijf het dan in letters ;)