Voorstelrondje

BOPEsniper

New Member
22 sep 2021
4
0
Trophies
1
Dag soldaten

Je kent het wel... YouTube algoritme suggereerde kicking mustang en nu ben ik hier beland.

Battlefield: Secret weapons of world War 2 was me eerste kennismaking met de FPS sniper.

Ik hoop van de zomer jullie een paar headshots te kunnen geven op een skirmish.

Rustaaaghhh
 
Welkom! alleen een paar dingetjes...

1* sniper is 1 van de lastigste diciplines. Ik adviseer zelf altijd eerst een jaar assault om de afstanden te leren. Veel snipers weten de afstanden niet.
2* Kicking mustang (en andere youtuders) laten het altijd erg makkelijk uitzien met "gescripte content" (trust me, alle gave vids zijn scripted).
3* probeer nooit bewust headshots te maken, 1 omdat een headshot gewoon kut aanvoelt en ik heb ook een aantal keren wel brillen kapot zien gaan daardoor (hoogstwaarschijnlijk waren dat ook geen goede brillen maar das een punt voor veel spelers die veel uitgeven aan gear en replicas en dan met een cheap-ass bril die veelal niet gekeurd is gaan spelen), en 2 omdat een hoofd relatief klein is in vergelijking met bodyshots. Dat wil niet zeggen dat als je niks anders kan raken je niet moet schieten, maar kies vooral het lichaam, dat word veelal meer gewaardeerd.
4* een standaard sniper is grappig, maar heeft in principe even veel range als een wat duurdere AEG (assault). Wil je de afstanden schieten wat op youtube beweerd word moet je zeker naast de replica tegen de 1000/1500 investeren aan upgrades en goed onderhoud.
Sorry voor het commentaar maar het is goed bedoeld.

PS. Met battlefield 1942 met alle uitbreidingen was ik ook begonnen met first person shooter :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Maffo, Crix en Karima
Welkom! alleen een paar dingetjes...

1.
2.
3.
4.
4.

Sorry voor het commentaar maar het is goed bedoeld.

Helemaal mee eens hoor
Het is idd duur om een echt goede sniper replica ready te hebben, vooral voor beginners en als je die videos vooral kijkt is het inderdaad een soort verheerlijking van de werkelijkheid

Echte goeie snipers zullen weinig actie ondervinden en relatief weinig hits maken dan als ze assault waren gegaan

Dus idd alleen een heads up dat het vooral niet zo is als de algoritme voorkeurskanalen

Als je dit al doorhad en juist interesse had in de werkelijke ervaring van een airsoft sniper, veel succes en we need people like you

Waar speel je? Kom je toevallig uit een omgeving in de buurt van Hilversum? (daar zit ik)

"it's not much but it's honest work"
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en Pascal-XM
Welkom op het forum, 1 advies voor jou headshot alleen al het niet anders kan.
Anders zal het je niet in dank afgenomen worden.
Vergeet niet dat dit geen computer game is ,maar een gentlemen's game is.

Mvg m14-shooter
 
ugh, kicking mustang is een verschrikkelijk uithangbord voor de sport, niet raar dat die flapdrol nog maar op bar weinig velden welkom is. Als je alles precies tegenovergesteld doet van hem, zal je jezelf een stuk populairder maken op een veld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pascal-XM en M14shooter