Te hete sniper

---volgende is letterlijk gekopieerd uit je topic van vorig jaar November ---

Je zou ook een klein stukje van de veer af kunnen knippen.
Daarna het afgeknipte uiteinde met een crème brulle brander goed verwarmen en op steen of ijzer weer plat drukken.

-----


Wat je ook nog kan proberen is om je replica met gespannen veer weg te leggen voor een paar weken... Risico is wel dat het niet genoeg werkt. Of er later iets van de kracht terug komt.
 
---volgende is letterlijk gekopieerd uit je topic van vorig jaar November ---

Je zou ook een klein stukje van de veer af kunnen knippen.
Daarna het afgeknipte uiteinde met een crème brulle brander goed verwarmen en op steen of ijzer weer plat drukken.

-----


Wat je ook nog kan proberen is om je replica met gespannen veer weg te leggen voor een paar weken... Risico is wel dat het niet genoeg werkt. Of er later iets van de kracht terug komt.

Helemaal vergeten, het is een tijdje geleden en had heel wat aan mijn hoofd. Die methode die je hebt gezegd met mijn veer gespannen laten ga ik een even proberen. Weet je nog iets andere dan de veer in te korten (Ik heb het gevoel dat ik mijn veer dan kapot ga maken)?
 
Dat word dan de veer vervangen. Maar dan moet je weten wat er in zit en een lagere kiezen. Meestal weet je niet wat er in zit. En zul je dus 3 veren moeten kopen (ik gok m135 m140 en 145? , maar ik heb geen ervaring met snipers) en hopen dat er 1 klopt.
 
rapax 2j veer halen met eventuele "powerrings"dit gebruik ik ook bij al mn sniper setups en is goed af te stellen. het enige nadeel is het vaker open halen om dit goed te chronoen en te maken.