Projecten KL/KMAR replica's

Mooie unit Roy groet Michel
Thanks.
HK416D is ook in huis maar moet nog wat details toevoegen om hem compleet te maken.
Daarna misschien weer een SLA rifle aanschaffen als er een goede replica van is.

Mvg Roy aka Smitty
 
Leuk, ben een beetje aan het rondneuzen en ipv. van RC rijden wil ik dit gaan oppakken heb net een HK416 A5 GBB maar er zullen er nog wel meer volgen.
Groet Michel aka TheBorder
 
Leuk, ben een beetje aan het rondneuzen en ipv. van RC rijden wil ik dit gaan oppakken heb net een HK416 A5 GBB maar er zullen er nog wel meer volgen.
Groet Michel aka TheBorder
Zelfde hobbies als ik heb dus ;)
Je bent toch niet van de gelijknamige shop als je nickname??

Mvg Roy aka Smitty
 
Ben nog helemaal blanco, lijkt me leuk om met me zoon te gaan doen.
We zijn ons nu eerst een beetje aan het inlezen etc. beetje shoppen maar ik ga je zeker wel een keer een paar vragen stellen als dat okay is!
Wij hebben er zin in.

Gr Michel
 
Ben nog helemaal blanco, lijkt me leuk om met me zoon te gaan doen.
We zijn ons nu eerst een beetje aan het inlezen etc. beetje shoppen maar ik ga je zeker wel een keer een paar vragen stellen als dat okay is!
Wij hebben er zin in.

Gr Michel
Geen probleem.
Mocht je je NABV pas reeds hebben, kunnen we altijd eens afspreken bij het NAC of een keer bij balls&Arrows te Lelystad.

Mvg Roy aka Smitty
 
Die Ballsandarrows was ik nog niet tegengekomen ziet er goed uit. :) Daar gaan we denk ik dan ook maar beginnen,
leuk!
 
Kleine update op de verzameling.
De 416D is nu redelijk zoals ik hem hebben wil op de ambi slingmount en een zwarte angled grip.
De WE 888 is mooi omgetoverd en heeft nu ook de marking.
Teven een real steel Aimpoint Comp M4 kunnen bemachtigen die ik ook mooi kan gebruiken tijden het schieten op de schiet vereniging
Enjoy.

Mvg Roy aka Smitty




 
Voor diegene die ze in het wild willen zien, ik ben aanwezig op de ledendag/airsoftmarkt 26-11-2022 te Geldermalsen.
Kom een bezoekje brengen aan de stand.

Mvg Roy
 
Terug
Bovenaan