Even voorstellen..

EyEleSS

Active Member
13 mei 2021
27
20
Trophies
8
Hoi Allemaal..

Ik ben Marco , 40 jaar jong en na 20 jaar niet gespeeld te hebben wil ik het weer gaan proberen..
Reden hiervoor is dat het altijd is blijven kriebelen maar door gezin en werk kwam het er niet van..
Nu wil mijn schoonzoon ook graag spelen maar wil niet alleen dus gaan we het met zijn twee als team weer proberen..
In de jaren 90 veel in belgie gespeeld als sniper en daar ga ik dus nu ook weer in verder..
Navb is weer in orde en heb ondertussen ook een Novritsch SSG96 en een Novritsch SSP1 als backup in huis , en er is nog een SSX303 onderweg voor urban speelvelden waar een sniper niet werkt..
En nog een Umarex Glock 17 gen4 voor als we pistols only spelen..

Bijnaam was vroeger EyEleSS zowel in de airsoft en cod online snipping dus die hou ik aan.. :D
Ik kom uit Zeeland en ik wil graag weer op de banen als Fort Knox en The Chambers spelen zodra we weer mogen..
Kreeg laatst ook een tip om naar Fort de Barchon te kijken, Nog nooit geweest dus als iemand tips heeft voor mooie velden waar een sniper goed te spelen is hoor ik het graag..

Met vriendelijke groet
Marco aka EyEleSS
2021-05-0715.49.28.jpeg
 
Welkom terug oudgediende! Er is sinds de jaren 90 veel veranderd zoals je waarschijnlijk al wel hebt gemerkt, dus mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.
 
Ik heb hem nu 2 weken in huis en heb hem uitgerust met de modulaire supressor en de 4 x kijker..Hij is verassend licht en ligt goed op de hand, heb hem op 30 meter ingeschoten en hij heeft geen gekke afwijkingen..Ik ga er 17 oktober pas een skirm mee spelen dus daarna kan ik er echt wat van zeggen..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jose Javier Ponte
Ik heb hem nu 2 weken in huis en heb hem uitgerust met de modulaire supressor en de 4 x kijker..Hij is verassend licht en ligt goed op de hand, heb hem op 30 meter ingeschoten en hij heeft geen gekke afwijkingen..Ik ga er 17 oktober pas een skirm mee spelen dus daarna kan ik er echt wat van zeggen..
Ben heel benieuwd, waar ga je spelen, want hier in Zeeland is weinig te doen.
 
Dit keer gaan we naar Fort de Barchon..Ook dat wordt daar de eerste keer dat we daar gaan spelen dus ik ben benieuwd..We zijn ondertussen al een aantal keren op the Chambers , Docwoods , Nuketown en Fort Knox wezen spelen..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jose Javier Ponte
Welkom, Met welke replica's speelde je in the old days?
Ik heb mij laten vertellen dat de G3 een veel gebruikte replica was.
 
Welkom, Met welke replica's speelde je in the old days?
Ik heb mij laten vertellen dat de G3 een veel gebruikte replica was.
Die zag je idd wel wat..Ook M16 replica`s en veel bolt action springers..Aeg kende we toen nog niet, het was veerdruk of co2..(of combie van)
Voor side arms werden veel co2 pellet pistolen omgebouwd.. Gamo pt 80 was een beroemde , kon je "makkelijk" de loop opboren naar 6 mm en de kamers van het roterende magazijn ( 8 schots) aanpassen..
Ik speelde zelf met een K98 sniper springer en een omgebouwde pt 80 (die ik nog heb)..En een tweede wereld oorlog uitrusting van de dump..
Als we niet speelden moesten de spullen bij een kameraad in Belgie blijven..