Ik ben nieuw (Friesland)

SvenvdB

New Member
18 jan 2020
3
1
Trophies
4
Hallo,
ik ben Sven en heb net een paar maanden mijn NABV pas.
Ik woon in Friesland en wil graag een keer naar een evenement toe.
Ik heb laatst mij eerste replica aangeschaft (ASG armalite M4) en natuurlijk een veiligheidsbril en rig.
Ik vroeg me af of sommige van jullie tips hebben voor beginners bij een evenement.
Nog een vraag is omdat ik niemand ken binnen deze sport is of er iemand in de omgeving friesland woont die een keer met mij naar een evenement wil.
alvast bedankt voor de reacties.
 
Goeije

Welkom op het forum en in de sport.

Waar uit Friesland kom je vandaan?

Tips: ga gewoon een keer in je eentje naar een event. Over het algemeen zijn airsofters sociale diertjes en is er altijd wel iemand die je op weg wilt helpen.

Groeten
Een Lemster
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Goeije

Welkom op het forum en in de sport.

Waar uit Friesland kom je vandaan?

Tips: ga gewoon een keer in je eentje naar een event. Over het algemeen zijn airsofters sociale diertjes en is er altijd wel iemand die je op weg wilt helpen.

Groeten
Een Lemster
Ik kom uit Sneek.

Bedankt voor je tip.
 
Nog iemand uit het noorden! Welkom!
Ik heb een appgroep met alleen maar noorderlingen voor tips, tricks, afspreken en helpen met tech support.
Als je erbij wil kun je me een PM geven en ik zet je in de groep :)

Groet, Pascal
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Welkom op het forum, kijk vooral ook eens naar de beginnershandleiding die ik heb geschreven.
 
Heya Sven.

Zou me niet te veel zorgen maken over ergens in je eentje heen gaan.
Het is toch een team spelletje, en met de meeste mensen is best wel een praatje mee op te strijken.

Ik weet niet waar je voorkeur ligt voor het soort evenement, maar Leeuwarden heeft elke 1e en 3e dinsdag(avond) van de maand een open skirm. Meestal tussen de 15 - 20 personen.
Is wat een SpeedQB style (dus dat moet je wel leuk vinden), maar je leert er vrij gemakkelijk wat mensen kennen in de pauzes en bij het voorbereiden voor de skirm ^^
 
Nog iemand uit het noorden! Welkom!
Ik heb een appgroep met alleen maar noorderlingen voor tips, tricks, afspreken en helpen met tech support.
Als je erbij wil kun je me een PM geven en ik zet je in de groep :)

Groet, Pascal
Is dit nog actief? :)