Nieuw lid uit Friesland :-)

MRCL87

Member
13 sep 2021
5
0
Trophies
2
Hallo allemaal,

Mijn naam is Marcel, ik ben 34 en ik woon in Sneek. Ik heb nog geen ervaring op het gebied van Airsoft, maar ben wel een jaar of 12 militair geweest, dus ik weet wel het e.e.a. :)

Het lijkt mij erg leuk om te gaan airsoften, maar ik denk dat ik eerst een keer wil kijken bij een skirm om te bepalen of dit echt iets voor mij is. Ik ben dan ook nog geen lid van de NABV.

Als ik een replica ga kopen dan heeft het merk Tokyo Marui vast iets goeds te bieden. Ik ben niet van plan om goedkope troep te kopen, maar ergens tot 1000 euro moet ik wel wat moois kunnen vinden lijkt mij.

Waar kopen jullie je gear/wapens e.d.? uit NL of buitenland?

Wie weet tot ziens :)

Gr Marcel
 
Welkom op het forum.

Tokyo Marui (TM) is zeker een goede keuze.
Vergeet niet dat in geval van een NGRS dat voor alle realistische functies er dure magazijnen bij komen wat de prijs aardig op kan drijven.

(Even zeiken, maar wij hebben het over AA`s, airsoft apparaten of over replica`s. Wapens heeft hier vanwege de zware ''lading'' niet de voorkeur.)

Mijn gear/ replicas (;)) komen overal vandaan. Gear van lokale dump tot Aliexpress, Replica`s NL en rest van de wereld

Greetings
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Hallo allemaal,

Mijn naam is Marcel, ik ben 34 en ik woon in Sneek. Ik heb nog geen ervaring op het gebied van Airsoft, maar ben wel een jaar of 12 militair geweest, dus ik weet wel het e.e.a. :)

Het lijkt mij erg leuk om te gaan airsoften, maar ik denk dat ik eerst een keer wil kijken bij een skirm om te bepalen of dit echt iets voor mij is. Ik ben dan ook nog geen lid van de NABV.

Als ik een replica ga kopen dan heeft het merk Tokyo Marui vast iets goeds te bieden. Ik ben niet van plan om goedkope troep te kopen, maar ergens tot 1000 euro moet ik wel wat moois kunnen vinden lijkt mij.

Waar kopen jullie je gear/wapens e.d.? uit NL of buitenland?

Wie weet tot ziens :)

Gr Marcel
Ik kom altijd graag bij Krale in Staphorst is een hele mooie locatie met veel keuzes
 
Replica’s zijn niet in een fysieke winkel te krijgen toch? Alleen online te bestellen en dan op te halen?

Nee hoor. In en naar NL mag zowel fysiek als verzending.

In België zijn de regels wel anders, volgens mij mogen die niet verzenden.

Greetings
 
Replica’s zijn niet in een fysieke winkel te krijgen toch? Alleen online te bestellen en dan op te halen?
Nee hoor daar hangt een hele muur vol met replicas. Ik vindt het zelf altijd fijn om eerst een replica te zien voordat ik hem koop.
 
Welkom op het forum.

(Even zeiken, maar wij hebben het over AA`s, airsoft apparaten of over replica`s. Wapens heeft hier vanwege de zware ''lading'' niet de voorkeur.)

100% mee eens

On-topic:
Ik heb mijn replicas gehaald van TaiwanGun, omdat ik makelijk te overtuigen was voor de m906E (lekker klein, ambidextrous, metal betaalbaar ding met mosfet)
Gear heb ik in verleden veel van aliexpress gehaald, maar ook waar ik mijn replicas haal.
Ik ben het er wel mee eens dat je altijd een risico loopt bij het online kopen dat hij toch niet goed voelt en dat je dan gedoe kan krijgen met retour procedures. Dus dan is zelf vasthouden in fysieke winkels beter als je dat liever hebt.