Korte introductie en vraag over taiwangun

Brigand

New Member
9 sep 2021
3
0
Trophies
1
Gegroet iedereen,


Ik ben kort geleden met begonnen met airsoft en na mijn eerste keer op het veld ben ik erg enthousiast en wil ik mij graag verder verdiepen in de hobby.

Ik heb al enkele replica's in mijn bezit, deze heb ik gekocht bij Shogun, maar toen ik opzoek ging naar een goedkope MP7 replica kwam ik de website taiwangun tegen, heeft iemand ervaring met de kwaliteit van de replica's en de service van deze site?
en dan specifiek deze MP7


https://www.taiwangun.com/submachine-gun-aeg/r4-submachine-gun-well?from=listing&campaign-id=19


Alvast bedankt.
 
0,45 J is kinderspeelgoed waarden. Hier kun je hooguit 10 meter mee halen. En op 2 meter voelt men de hit waarschijnlijk al niet meer. Dus zou het niet doen.

Verder is twg een prima shop.... Zolang alles goed gaat. Zelf geen ervaring met de after sales support. Maar schijnt niet zo best te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brigand
oef, welkom bij daadwerkelijk betaalbare prijzen voor replica's! De stickershock tussen Shogun en Taiwangun is groot haha. (Plus dat taiwangun vaak gewoon betere replicas verkoopt, *Kuch*).

Anyway, de replica die je nu linkt is een aep. Dat betekend: heel kleine gearbox en daardoor lage fps. Ook heel moeilijk om aan te werken. Ik zou het lekker laten.

Mocht je echt heel graag een mp-7 willen, dan heb je twee keuzes: of je koopt de propere aeg versie van vfc, of een gas blowback versie van kwa of TM bijvoorbeeld. Die zijn beide wel vele malen duurder, zeg maar rond de factor 10 (500-600) dan een well aep haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brigand
oef, welkom bij daadwerkelijk betaalbare prijzen voor replica's! De stickershock tussen Shogun en Taiwangun is groot haha. (Plus dat taiwangun vaak gewoon betere replicas verkoopt, *Kuch*).

Anyway, de replica die je nu linkt is een aep. Dat betekend: heel kleine gearbox en daardoor lage fps. Ook heel moeilijk om aan te werken. Ik zou het lekker laten.

Mocht je echt heel graag een mp-7 willen, dan heb je twee keuzes: of je koopt de propere aeg versie van vfc, of een gas blowback versie van kwa of TM bijvoorbeeld. Die zijn beide wel vele malen duurder, zeg maar rond de factor 10 (500-600) dan een well aep haha.

Duidelijke woorden, dan laat ik deze liggen en ga ik opzoek naar iets anders, kijkende naar uw banner heeft u misschien ook nog aanraders op het gebied van AK replica's qua merk, type etc ? (naast de cyma AKS74U die ik al heb liggen)
 
heeft u misschien ook nog aanraders op het gebied van AK replica's qua merk, type etc ? (naast de cyma AKS74U die ik al heb liggen)

Een cyma aks-74U is een excellente beginner ak. Stiekem denk ik naast de Specna arms core m4 lijn een van de beste opties op een budget.

Voor de rest zijn er heel veel keuzes als het om ak's gaat. Ik weet niet waar je naar op zoek bent, dus het is even gissen. Een mooie algemene ak zou een ak-104/105 zijn. Dat is de opvolger van de aks-74U. Iets langer en je kan met de airsoft versie er zowel ak-74 als ak-47 magazijnen insteken zonder dat dat raar is. E&L of LCT zijn de ak merken om te halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brigand
Een cyma aks-74U is een excellente beginner ak. Stiekem denk ik naast de Specna arms core m4 lijn een van de beste opties op een budget.

Voor de rest zijn er heel veel keuzes als het om ak's gaat. Ik weet niet waar je naar op zoek bent, dus het is even gissen. Een mooie algemene ak zou een ak-104/105 zijn. Dat is de opvolger van de aks-74U. Iets langer en je kan met de airsoft versie er zowel ak-74 als ak-47 magazijnen insteken zonder dat dat raar is. E&L of LCT zijn de ak merken om te halen.


Ik zoek voornamelijk een "modern" ogende Ak, met rails etc, die als het kan grotendeels uit metaal bestaat, ik heb even gezocht op de door u genoemde merken en types en heb al een aantal geschikte exemplaren gevonden, bedankt voor het advies!