Weer wat nieuws!

Airlexx

New Member
27 aug 2021
4
0
Trophies
1
Hoi,

ik ben Alex motorrijdend, gitaar (trachten) spelend “herstellend” en verzamelend.... voorheen aan de diverse vuurdisciplines bij Ssv Robin Hood ( gezelligste club van NL) doe nog beetje “Hunter field target”schieten dit is met :max 16 joule in de buiten lucht op klapdoel parcours... erg leuk!

het vuurschieten heb ik vaarwel gezegd, ik was de steeds op onzin geschoeide aanscherpende regeltjes en andere flauwekul meer dan zat! De controle thuis (op zich niet erg) maar dit gebeurt nu met opvallend voertuig voor de deur, en met pech als de goedwillende diender kenbaar maakt aan de deur je wapens te willen zien!.... niet alles wil je delen met de buurt...

afijn, dan een stukje Hollandse zuinigheid... ik vind de plate discipline nogal leuk, en dus is IAPS de logische te volgen stap... samen met een maatje ingeschreven bij de NABV en aan en af vanwege corona daar geweest.

diverse replica pistolen van WE en TTI en een TM CQBR gbbr.

nieuwste speeltje is de WE galaxy.. spuug lelijk maar vermoed dezelfde recoil als een TM met plastic slede.
Deze heet een fixed barrel in tegenstelling tot de High cappa’s en dat vertaald zich wel in groep groote!
Nu aan het duurtesten, maar moet zeggen dat behoudens de Mauser c96 van WE mijn andere 4 replica’s nog geen onderdeeltje kapot hebben na 2 jaar knallen..

Goed, trekker omsluitend speedholster, magazijnhouders en binnen en buiten riem zijn afgesteld... nu de meniscus laten herstellen en dan kunnen we met het bijna 50 jaar oude lijf over het parcours vliegeno_O
 
Welkom op het forum!

We Galaxy, niet voor de AAC P-01 gegaan? Die vind ik persoonlijk veel mooier en gebruikt nog steeds WE glock magazijnen.
 
dank je maffo,



Ik heb er wel naar gezocht maar niet gevonden, daarbij zit er op de WE al een Aluminium upper en trekker
En als ik voor de AA zou zijn gegaan en de upgrades had gekocht kwam ik dan alsnog op het zelfde bedrag uit..
Ook heeft de AA loop “wobble” volgens diverse reviews..

enige nadeel is dat je met de WE de “nieuwe” magazijnen nodig hebt welk ook in de gen 5 Glock van WE zitten.
deze heb ik ook en lijkt dat Shogun eindelijk na 16 maanden deze gaat binnen krijgen:cool:
Want een standaard Glock magazijn heeft de helft aan recoil.

Zou wel fijn zijn want ik wil er nog 2 bij hebben om iaps te doen.
 
Laatst bewerkt: