GR14 upgrade rare fps/joule bij single fire of laatste schot

WesleyB

Well-Known Member
4 sep 2017
87
42
Trophies
7
Hallo ik ben bezig met upgraden van mijn gr14 naar DMR op single fire haalt hij 1.77 joule, maar dan soms heeft hij ineens 0.6 en dan weer 1.77

Op full auto blijft hij consistent totdat de laatste bb eruit gaat dan knalt hij omlaag en hoor je ook nog een geluid van de motor.

Iemand enig idee wat wat kan zijn.
 
Zie hier de waarden
 

Bijlagen

  • IMG-20210829-WA0077.jpeg
    IMG-20210829-WA0077.jpeg
    641,5 KB · Weergaven: 244
Geen idee wat het geluid is..Maar een DMR met full auto mogelijkheid mag volgens mij niet (mag mechanisch niet mogelijk zijn)en op de single fire moet een delay van 2 seconden zitten..Zou zonde zijn als je hem perfect heb schieten en vervolgens mag je er niet mee spelen..
 
Geen idee wat het geluid is..Maar een DMR met full auto mogelijkheid mag volgens mij niet (mag mechanisch niet mogelijk zijn)en op de single fire moet een delay van 2 seconden zitten..Zou zonde zijn als je hem perfect heb schieten en vervolgens mag je er niet mee spelen..

Regelement is 1.7 joule met max rate of fire 4 per seconde single fire. 2 sec is er niet.

Ik heb full auto weer er terug ingezet voor troubleshooting

Maar daar maak ik me niet druk om. Mijn vraag is wat mogelijk de reden kan zijn dat hij met single fire of het laatste balletje de helft van de snelheid schiet.
 
op de single fire moet een delay van 2 seconden zitten

Dat is heel lang een regel geweest waar heel veel velden zich aan hielden. Je ziet dat er nog steeds wel velden zijn die dat verplichten. Het is echter niet (meer?) een regel vanuit de nabv. Er is wel een rof limiet zoals wesley ook zegt.

Heb je een replica met precocking die misschien op de laatste round problemen geeft? Premature engagement zou een mogelijkheid kunnen zijn.
 
Dat is heel lang een regel geweest waar heel veel velden zich aan hielden. Je ziet dat er nog steeds wel velden zijn die dat verplichten. Het is echter niet (meer?) een regel vanuit de nabv. Er is wel een rof limiet zoals wesley ook zegt.

Heb je een replica met precocking die misschien op de laatste round problemen geeft? Premature engagement zou een mogelijkheid kunnen zijn.

Preclocking heeft die niet. Zat ook al.aan PE te denken. Zou maybe de mosfet die erin zit er een rol mee kunnen spelen. Heb er een GATE xasr in zitten.

Ook al heeft de v7 g&g gearbox wel een aparte manier voor single fire. Hij duwt de contact namelijk omhoog na een schot. Zou hij nog contact hebben waardoor hij dan door schiet.

Wat zou anders nog helpen. Heb er een m120 inzitten. Short stroken?
 
Heb geshort stroke en doet het nog steeds. Enige wat overblijft is dat de gearbox(systeem dat voor single zorgt), trigger of mosfet defect is. Want hij doet soms dit dus met single fire.
 
Dat is heel lang een regel geweest waar heel veel velden zich aan hielden. Je ziet dat er nog steeds wel velden zijn die dat verplichten. Het is echter niet (meer?) een regel vanuit de nabv. Er is wel een rof limiet zoals wesley ook zegt.

Heb je een replica met precocking die misschien op de laatste round problemen geeft? Premature engagement zou een mogelijkheid kunnen zijn.

Ik denk dat ik weet wat het is. De Anti-reversal latch. Hij houd hem niet vast namelijk. Zie video`s hieronder.
 
Goed gespot! Is niet iets waar je direct aan denkt, maar dat kan wel de bron van je problemen zijn. Lijkt erop dat die helemaal geen contact met je gears maakt. Kan een kwestie zijn van de veer schoonmaken en even buigen, maar kan ook betekenen dat je een nieuw setje erin moet zetten. In ieder geval redelijk goedkope en makkelijke fix.
 
  • Leuk
Waarderingen: TobStub