Welke locaties in NL moet je hebben gezien

FabienS

Member
21 jun 2021
12
1
Trophies
2
Hallo allemaal,

Ik vraag mij af welke airsoft locaties vet zijn om te gaan, ik ben in Assen geweest was leuk alleen veel regen die dag. En 2 weken geleden in België fort Barchon en dat was echt mega. Dus hebben jullie suggesties voor mij waar ik naar de volgende skirm kan gaan.

Mvg.

Fabien
 
Als je iets serieuzer wil spelen is BunkerHill van 3Division echt een aanrader. Wordt met basecommanders en squads gewerkt. Als squad krijg je vervolgens een opdracht die je moet uitvoeren om als team te kunnen winnen.
 
Hangt natuurlijk een beetje af van wat je zoekt in een skirm(veld).

Assen ben je al geweest, dus die slaan we over.

Ikzelf ben altijd positief over het 3 velden van Blackout Airsoft in Didam. Ik vind de orga een prettige sfeer hebben, plus de Indoor Jungle en de Indoor CQB zijn best bijzonder qua sfeer en effecten in de hal. Verder is het kleine buitenveld ook prima.

Voor tactisch realisme moet je hier niet zijn. Dit zijn de simpele pick-up airsoft games zonder te veel diepgang. Maar ook dat kan, in een leuke setting, prima zijn.
 
Hangt natuurlijk een beetje af van wat je zoekt in een skirm(veld).

Assen ben je al geweest, dus die slaan we over.

Ikzelf ben altijd positief over het 3 velden van Blackout Airsoft in Didam. Ik vind de orga een prettige sfeer hebben, plus de Indoor Jungle en de Indoor CQB zijn best bijzonder qua sfeer en effecten in de hal. Verder is het kleine buitenveld ook prima.

Voor tactisch realisme moet je hier niet zijn. Dit zijn de simpele pick-up airsoft games zonder te veel diepgang. Maar ook dat kan, in een leuke setting, prima

Dat is bij in de buurt even kijken op YouTube of ik het tof vind.

Mvg

Fabien
 
Als je iets serieuzer wil spelen is BunkerHill van 3Division echt een aanrader. Wordt met basecommanders en squads gewerkt. Als squad krijg je vervolgens een opdracht die je moet uitvoeren om als team te kunnen winnen.
Ik ga kijken op YouTube of ik het tof vind.

Mvg.

Fabien