Real Sword SVD met kapotte gearbox: wat zijn m'n opties?

19 aug 2021
4
0
Trophies
1
Hey iedereen.

Ik heb hier nog een RS SVD van de eerste generatie staan waarvan de gearbox shell kapot is. Deze heeft dan jaren in een hoek gestaan hier, mede omdat veel velden destijds lastig deden over AEG semi auto snipers/DMR's van 500fps. Ik kende destijds een airsoft shop die officieel verdeler van RS was die de shells op voorraad had, maar ik heb te lang gewacht en nu zijn ze zelfs op de Aziatische markt bijna niet meer te vinden.

Zijn er nog shops die RS stukken hebben? Of is een HPA kit een betere optie?
 
Klopt, maar een hpa kit is ook een mooie optie!
Maar moet bij nader inzien de gearbox shell niet behouden worden om zo'n kit te installeren? Lijkt mij gwn een drop-in replacement voor de cilinder en piston. Deze tech is nieuw voor mij, ben gestopt met spelen voor de Polarstar GB's op de markt kwamen.
 
Cyma heeft T3 Gearbox shells voor de SVD
Is een goede optie idd! Ik heb nog steeds m'n doosje met RS spare parts (plus een papier met de fps test met handtekening van de technieker die hem getest had! Man wat was RS een topmerk) Dus die stukken kan ik altijd nog in de CYMA GB steken.
 
Ik dacht dat mancraft er een met complete gearbox had, maar blijkbaar hebben ze alleen een drop-in kit voor de svd. Ook dan zal je een gearbox shell nodig hebben inderdaad. Helaas!