Back after a long time!

19 aug 2021
4
0
Trophies
1
Hey beste mensen!

Ik ben Alex, 30 jaar oud en speelde m'n eerste skirms bij Commando VzW in Schoten op m'n 18de. En vele andere skirms bij Airsoft Kempen. De tijd waarin je de grootste badass op het veld was als je met een Classic Army minimi aan kwam lopen, en maanden lang op je nieuwe piston moest wachten bij een "bepaalde" airsoft shop in Wetteren met een supervriendelijke verkoper! Dit deed ik een aantal jaar tot ik het echte spul begon te verzamelen en met andere hobbies begon.

Ik knutselde graag aan replica's, maar ik ontbrak veel basiskennis en technisch inzicht, wat vaak tot enorme teleurstelling/frustratie/geldverspilling leidde. Nu heb ik na vele jaren veel meer kennis vergaard (bedankt Negative Airsoft!), en zou ik doodgraag een aantal oude replica's die stof staan te happen terug in orde wille krijgen. Ik heb ook nog veel reservestukken liggen waarvan ik 1 goeie AEG wil bouwen. Een soort van redemption-build als het ware.

Of ik terug ga skirmen? Wie weet... Maar voorlopig zal ik hier vooral voor de technische vragen zitten. 90% onderzoek en 10% onderdelen bestellen. Measure twice, cut once!

Cheers!