Even voorstellen..

Remus

Member
19 aug 2021
6
1
Trophies
2
Hallo, ik heet Remi (Remus).

Ik woon in de omgeving Eindhoven en ik ben 41 jaar. Ik heb in het verleden al een aantal jaren Airsoft gespeeld, voornamelijk een paar keer per jaar een weekend Daarle en hier en daar een skirm. Als ik mezelf moet typeren als speler is het echt voor de fun en hou ik niet van rennen.. Ik ben er destijds mee gestopt, omdat ik er naar mijn gevoel weinig tijd voor had. Gebrek aan tijd heb ik eigenlijk nog steeds, maar heb wel nét voor Corona tijd besloten weer te beginnen met Airsoft en nieuwe gear aan te schaffen. Vervolgens hebben mijn replica’s bijna een jaar in de doos gelegen..

Omdat ik iets anders wilde dan AEG heb ik een Cybergun Colt 1911 Co2 en een Tippmann M4 v2 Co2 aangeschaft. Met die laatste heb ik meteen out-of-the-box een issue, maar dat zal ik in een ander draadje plaatsen.

Voor nu ben ik nog bezig alles speelklaar te krijgen als ik tijd heb en voornamelijk een schuur/tuin schieter. Ik hoop ergens begin volgend jaar weer eens wat skirms mee te pakken.

Groet!
 
Welkom, Jammer van de Tippmann maar er zal wel een oplossing zijn. De Tippmann is een van mijn favoriete replica's.