Hallo, ik ben Hugo.

HajV

New Member
15 jul 2021
3
0
Trophies
1
Beginner in het veld van airsoft. Echter (officieel) veteraan en ervaren luchtbuks schutter. Net mijn VOG aangevraagd om NABV lid te kunnen worden. Dan mag ik ook mijn eigen wapens bezitten en gebruiken natuurlijk. Ben op zoek naar welke merken goed zijn en welke je echt niet moet hebben…… Interesse in de modellen Browning, Glock 17 en 18, SIG en M40A3 (eerste oriëntatie omdat ik daarmee zelf mee heb geschoten).
 
Leuke link naar het real steel zo! Veel succes met je zoektocht. Die glock is zo gekocht. Daar is een vrij breed aanbod voor. Een echt goede SIG of M40 is weer een stuk lastiger te vinden.
 
Leuke link naar het real steel zo! Veel succes met je zoektocht. Die glock is zo gekocht. Daar is een vrij breed aanbod voor. Een echt goede SIG of M40 is weer een stuk lastiger te vinden.

ja, die M40A3 denk ik dat het een Cyma wordt. Zo uit de doos best goed (vlgs recenties all over the internet…) maar ook nog goed te upgraden. Of zijn er nog suggesties? (Ik zie ze ook van asg, wel en lancer, maar cyma stond dacht ik hoger in de ranking….toch?)
 
Lekker om eens helemaal in de techniek te duiken van de airsoft…..
De m40 even op hold gezet omdat ik de srs a2/m2 covert en 22 heb vast gehad….
Helemaal gek van het ding! Alleen nog twijfel tussen de cover 16” en de 22”…. Met suppressor is de 16” nog steeds lekker kort. De 22” zou ik moeten aanpassen met een “ reverse of inward “ suppressor. Heb wel zin in een beetje gehobby .
Als side-arm op zoek naar iets eenvoudigs zoals een cz p-09 of een M-09 of 1911 met rond de 25bb magazijn. Iemand tips/aanbeveling voor het merk?
 
Voor de SRS zou ik voor de 16"gaan, veel langer kun je geen airbrake piston gebruiken omdat je dan juist powerloss hebt tegen dat de replica dan wel heel stil is. Max wat je kunt nemen is dan met de custom 18"barrel met silencer. die setup werkt het beste met zo veel mogelijk range tegen zo weinig mogelijk geluid