wat is het verschil tussen een activiteit en evenement ?

ed68

Well-Known Member
20 aug 2020
73
13
Trophies
5
wat is het verschil tussen een activiteit en evenement ?
als ik naar een trainings avond gaat moet ik deze aan melden als evenement of als activiteit ? op de NABV site
 
Een evenement is een iets wat wordt georganiseerd (meestal een orga die een skirm orga organiseert) een activiteit kan bijvoorbeeld ook je scope afstellen zijn in het NAC.

Maar waar het voornamelijk om gaat is dat je minimaal 1 registratie hebt per jaar, zodat je dus kan aantonen dat je een actief lid bent. Verder moet je voldoen aan de voorwaarden van reizen als je een replica bij je hebt. Dus is de training geen (open) evenement zorg dan dat je het registreert bij de NABV, scheelt weer een hoop discussie mocht je toch oom agent tegenkomen….
 
maar maak je dan een prive evenement aan of is het aan maken van een activiteit genoeg
 
Maar mijn idee is een training een evenement, onderhoud, scope afstellen dat soort dingen een activiteit. Maar dat is hoe ik het benader….
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
oke ik vind de NABV hier vaag in want betaal je voor een training dat is hij commerciële ?

Waarvoor moet je een evenement aanvragen?

- Niet-commerciële trainingen, alleen of in teamverband van maximaal 12 personen op een privé locatie.
- Niet-commerciële trainingen in teamverband van maximaal 20 personen op een NABV gecertificeerde airsoftlocatie.
- Onderhoud / reparatie / particuliere verkoop (op het huisadres van een NABV lid).
- Foto- / video-opnames (airsoftsport gerelateerd).
- Achtertuin, mits niet zichtbaar vanaf de openbare weg en na overleg met buren.
- Andere zaken die betrekking hebben op airsoftsport activiteiten.