speedsoft/speedqb

Nathan_L4D

Member
28 mei 2021
5
0
Trophies
1
Hoi,

Ik zou graag willen beginnen met speedqb. speel nu vooral buiten heb al enige ervaring ook met het ombouwen van replica's heb een M4 op hpa zelf omgebouwd en een sniper op hpa zelf omgebouwd.

Ik zou alleen niet zo goed weten waar ik moet beginnen met een custom build voor speedqb zat te denken aan het volgende
- ARP 556
- Maxx hop up unit met trace
- Speedtriggers van Maxx
- Wolverine inferno met bluetooth fcu
- Polarstar trigger board
- PDI barrel
- Bucking en nub
- Polarstar solenoid wiring harness for jack f1 f2 solenoid

ik weet dat er veel gezeik zal komen vanwege een polarstar trigger board in combinatie met wolverine maar heb dit in mijn M4 ook en deze schiet geweldig en trigger is toch iets gevoeliger hierdoor.

kleding voor speedqb is niet zo moeilijk gok ik maar wil toch even zeker weten dat ik niks mis.
dit is wat ik dan zou halen
- SpeedQB hoodie
- dikke trainings broek en Dye Perform Knee Pads
- DYI I5

Verder moet ik dan alleen nog een keer te kijken voor een belt en waar ik mijn tank in ga bewaren,
iemand nog tips eventueel of waar ik op moet letten?
 
Misschien een gekke vraag, maar waarom geen p* f2 of fusion engine? een inferno bluetooth met een p* triggerboard zal wss duurder uitpakken?
 
een P* jack is ook een prima engine hoor! waar je wel echt vanaf "moet" stappen is je FCU. BInnen SpeedQB gaan ze vanaf dit seizoen met een "tournament lock" werken. Dan zetten ze je FCU vast waardoor je niet meer je instellingen kan wijzingen. Dit MOET een Gorilla FCU zijn anders mag je jouw replica niet gebruiken tijdens de tournooien. Let wel, bij de pick up games / trainingen mag dit wel gewoon.

Wat mij wel opvalt is dat je meteen all out gaat en het lijkt dat je nog neit veel ervaring hebt in het spelletje.
Een Maxx led hop up is wel echt een hele leuke aanwinst maar dan heb je wel een verloopje nodig om hem direct op je FCU aan te kunnen sluiten. Dat is deze https://speedtaq.com/shop/monk-cust...x-tracer-unit-wire-harness-for-polarstar-fcu/