Zelf voorstellen. En vraag

Maliboembaj

Member
12 jul 2021
5
0
Trophies
1
Goedeavond iedereen,

super toff dat dit bestaat…..

ik ben 22 jaar en wil beginnen met airsoft.
Ik ben opzoek natuurlijk naar een replica.
Ik denk dat ik voor een m4 wil gaan
Budget is 300/500 euro heeft iemand een idee en tips voor mij?


Gr
 
Goedeavond iedereen,

super toff dat dit bestaat…..

ik ben 22 jaar en wil beginnen met airsoft.
Ik ben opzoek natuurlijk naar een replica.
Ik denk dat ik voor een m4 wil gaan
Budget is 300/500 euro heeft iemand een idee en tips voor mij?
Kzou als eerste replica de specna arms edge 2.0 aanraden, veel modellen om uit te kiezen voor niet al te duur

Gr
 
Welkom! Ik zou je vooral aanraden eens naar een zaak bij jou in de buurt te gaan en ze gewoon eens vast te houden. Gewicht en afwerking is iets wat je aan zult spreken of juist op af kunt knappen. Sommige zijn realistisch maar zwaar en ben je dus een halve workout mee aan het doen.
O.a. op de site van de NABV vind je locaties van shops maar hier je heb je er een paar:

Shogun te Wormerveer
Unit13 te Sittard
Bunker501 in Oldenzaal
Krale in Staphorst
 
Welkom, Ja als je een M4 wilt daar is zoveel keuze in. Tussen de 3 en 500 euro zit je wel tegen de high end aan.
Persoonlijk ben ik van mening dat je voor €250 ook een leuke M4 hebt. Vaak willen mensen toch upgraden. Met de overige €250 kan je nog wat BB'S kopen.
 
En vergeet niet dat fijne eyeprotection net zo veel speelplezier brengt. De eerste skirms heb ik de helft van de tijd met wazig beeld gespeeld haha
 
Welkom! en idd voor 500,- kun je zelfs een leuke kit samenstellen (was ik ook ooit mee begonnen). Voor die prijs kun je een leuke krytac kopen, maar specna's of APS beviel ook super. en zoals hier boven al staat, gewoon naar een shop om hem eens in het echt vast te houden ;).
Veel succes en plezier op het veld!