Voorstelrondje!

Arnold Mannak

Member
4 jul 2021
16
11
Trophies
4
Hi all!

Ik ben Arnold, almost 25 jaar en woonachtig in Kampen, een stad tegen Zwolle aan! Toen ik een aantal jaar geleden in Frankrijk een springloaded AK heb gekocht bij een Airsoft store werd ik meteen verliefd. Naast schieten in de achtertuin verder niet heel veel gedaan. Nu toch de stoute schoenen aangetrokken en begonnen met de sport. Ik heb een P90 als replica, by far mijn favo gun.

Samen met een andere vriend die ook net begint en het al een paar keer heeft gedaan willen wij een team beginnen met andere beginnende airsofters uit Zwolle en omstreken, dus voel je je aangesproken, aarzel niet en doe me een berichtje!

Tot ziens op de locaties in Nederland (Ik zal met name op Balls and Arrows Lelystad te vinden zijn!)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcMaurerNL
Je begon goed en ging toen fout, zo jammer. Misschien in de toekomst nog een propere ak erbij kopen, aks-74U is een goede optie bijvoorbeeld ;). Welkom op het forum!
 
Ow er zijn zeker wel spelers uit Kampen en omgeving.
Maar helaas zijn de personen die ik ken drukker met praten over airsoft, dan daadwerkelijk airsoftén.
Zelf ben ik door het kopen van een huis momenteel ook niet echt actief op de velden :rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: Arnold Mannak
Je begon goed en ging toen fout, zo jammer. Misschien in de toekomst nog een propere ak erbij kopen, aks-74U is een goede optie bijvoorbeeld ;). Welkom op het forum!

Ik weet niet hoe maar heb het niet zo met Russische wapens, ik heb ik weet niet hoe een voorliefde voor belgische en duitse wapens gekregen: FN Herstal/H&K
 
Wij gaan morgen met een paar mensen naar balls and arrows EMMELOORD.

Geen idee of die huur kits hebben.
Maar misschien interessant voor jou?
 
Wij gaan morgen met een paar mensen naar balls and arrows EMMELOORD.

Geen idee of die huur kits hebben.
Maar misschien interessant voor jou?

Emmeloord is voor mij inderdaad prima te doen, misschien een keertje daar kijken. Ik ga zondag naar mn eerste skirm, dan gaan we zien hoe fijn mijn p90 nou echt is
 
ow nice.
Waar ga je heen?

Ben benieuwd hoe de P90 bevalt.
Ik vind het altijd gaaf om mensen met replicas te zien die niet onder de M4 of AK categorie vallen:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Motorordonhans
Helemaal mee eens. Ander type replica is altijd leuk. Zeker een bullpup! Maar welkom hier, veel plezier!