Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

voor mij ook altijd gissen wat wat is haha
Het is eenvoudig te zien aan de ALICE-clips op de achterkant:
AliceClipsjpg.jpg


MOLLE bandjes moet je door je gear vlechten:
Molle.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie en Trooper
Ik moet bekennen dat ik er sowiezo niet zo op gelet hebt links om of rechtsom ik krijg hem wel bevestigd al is het met klittenband haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
met deze kit 6 magazijnen , vind ik voorlopig afdoende , schiet meestal niet full auto dus een dagdeel kom ik er wel mee .
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
met deze kit 6 magazijnen , vind ik voorlopig afdoende , schiet meestal niet full auto dus een dagdeel kom ik er wel mee .
De KL pouches voor een ops vest kunnen 3 mags per pouch herbergen.
Hierdoor heb je er dus minder nodig en kun je weer andere dingen mee slepen ;)

Mvg Roy aka Smitty
 
  • Leuk
Waarderingen: Trooper
Een G&G GR14 HBA-Short aangeschaft. Deze in de toekomst weer ombouwen naar DMR. En mogelijk weer splinter camo er op doen die ik bij een vorig project erop heb gezet.

listing-72jveb_1_B2gmx4Y7.png
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Hier had ik al lang mijn oog op laten vallen, maar nu eindelijk aangeschaft, de L85 A2 van Ics.
Met een originele sling.
Nu hopelijk snel een keer kunnen gaan gebruiken.
 

Bijlagen

  • 20210603_184647.jpg
    20210603_184647.jpg
    41,1 KB · Weergaven: 240
  • 20210603_184715.jpg
    20210603_184715.jpg
    50,3 KB · Weergaven: 258
Hier had ik al lang mijn oog op laten vallen, maar nu eindelijk aangeschaft, de L85 A2 van Ics.
Met een originele sling.
Nu hopelijk snel een keer kunnen gaan gebruiken.

De enige juiste keuze :cool::D;)
Have fun.

En mocht je vragen hebben, fire away.

(kleine check die je voor de zekerheid ff kunt doen, Check de schroef van de fire selector ff of die goed genoeg vast zit. en de schroef/ inbus van de mag release button. dit waren 2 kleinigheidjes bij mijn L85 )
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix en Gooseman
Voor mijn G&G Combat machine een mooi bijkleurende M203 40 mm launcher met 1 granaat.
Intussen 2 granaten bijbesteld bij Gunfire.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210610-232831_Gallery.jpg
    Screenshot_20210610-232831_Gallery.jpg
    784,9 KB · Weergaven: 356
Eindelijk een project aangeschaft, een SVU van CYMA. doel is er een DMR van te maken, een mooie scope erbij en intern aanpakken.

Daarnaast ook een P90 gekocht, niet zozeer om te gebruiken (past niet echt bij mijn loadout), maar meer omdat ik het een leuke replica vind.
 

Bijlagen

  • DSCF4475a.JPG
    861,4 KB · Weergaven: 240
  • DSCF4477a.JPG
    904,9 KB · Weergaven: 209
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Gekocht op de AirsoftMarkt afgelopen zondag: LCT AS VAL

9hqy7kzhnqz71.png


Helaas is het een lemon, want hij schiet echt belabberd.

0v64lcq8g1081.png
 
Na veel geduld, heb ik eindelijk een TokyoMarui mws m4a1 gbbr kunnen aanschaffen via een forum lid.
F4yUniM.jpeg

Het model is bij een hoop airsoft winkels in binnen een buitenland vaak out offstock en op tweedehands marktplaats kom je ze ook al niet vaak tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en Oddball
Na veel geduld, heb ik eindelijk een TokyoMarui mws m4a1 gbbr kunnen aanschaffen via een forum lid.
Ik zag hem staan en had hem ook graag willen hebben, maar helaas had ik de luxe niet.
Mooie toevoeging op je verzameling hoor, ik ben jaloers: veel plezier ermee. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter