Als Belgie weer open gaat..

EyEleSS

Active Member
13 mei 2021
27
20
Trophies
8
Als Belgie weer open gaat op 9 Juni..
Ik heb mijn schoonzoon en mezelf ingeschreven voor Chambers op 12-06 en Docwoods op 13-06..
Zijn er meer mensen van dit forum die gaan?
 
hoi hoi, wij zijn afgelopen zaterdag geweest, in 1 woord geweldig.
goede organisatie, heel veelzijdig veld, super leuke dag gehad.
wij hadden in de ochtend en middag best slecht weer, maar heb daar niets van gemerkt.
wij gaan zeker nog eens daar spelen, eerst volgende word fort knox.

misschien leuk om contact te houden en volgende keer als grote groep Nederlanders gaan? Belgen waren nu best in de meerderheid hahaha.
binnenkort maak ik een fb pagina van onze groepje, post ik wel hier op het forum.
gr, John ,Team Pirates 070
 
wil je echt naar een goede organisatie met een tof terrein dan moet je naar Barchon via airsoften.be
Is toffe locatie met woodland en cqb en een solide loactie die niet zoals andere half op instorten staat.
 
wil je echt naar een goede organisatie met een tof terrein dan moet je naar Barchon via airsoften.be
Is toffe locatie met woodland en cqb en een solide loactie die niet zoals andere half op instorten staat.
Helemaal mee eens
 
wil je echt naar een goede organisatie met een tof terrein dan moet je naar Barchon via airsoften.be
Is toffe locatie met woodland en cqb en een solide loactie die niet zoals andere half op instorten staat.

Daar heb ik idd al meer mensen over gehoord en staat zeker op mijn lijst!! Thx voor de tip!!