hulp testen

mike bakker

Member
15 mei 2021
24
0
Trophies
2
goedendag
ik heb mijn replica dit weekend uit elkaar gehaald en een aantal upgrades aan gedaan zoals
barrel
hop up
bucking
piston
cilinder
motor
ik heb hem nu in elkaar weer staan en hij schiet weer maar ik heb nog aantal vragen over en ik zou graag willen dat iemand anders zijn mening over zo kunnen geven want ik weet niet zeker als ik het goed heb gedaan dus mijn vraag was kent iemand hier een persoon die mij hier mee zou kunnen helpen in omstreken Eindhoven of weert alvast bedankt
 
Kan je omschrijven waar je aan twijfelt? Met de upgrades/aanpassingen die je nu hebt gedaan (mits correct) kan het naar mijn idee eigenlijk alleen de motorhoogte zijn die niet juist is. De rest is een optimalisatie van de reeds bestaande constructie/samenstelling in de werking van je replica.

Zelf woon ik niet direct heel dicht bij Eindhoven (zo’n 3 kwartier rijden) anders had je graag persoonlijk geholpen.
 
Kan je omschrijven waar je aan twijfelt? Met de upgrades/aanpassingen die je nu hebt gedaan (mits correct) kan het naar mijn idee eigenlijk alleen de motorhoogte zijn die niet juist is. De rest is een optimalisatie van de reeds bestaande constructie/samenstelling in de werking van je replica.

Zelf woon ik niet direct heel dicht bij Eindhoven (zo’n 3 kwartier rijden) anders had je graag persoonlijk geholpen.
ik had op begin een paar problemen met response op de trigger die heb ik op kunnen lossen door mosfet instellingen aan te passen het is nu nog voornamelijk motor hoogte en fps testen ik heb zelf zo een vermoede dat hij goed klinkt en loopt
 
dit is op semi en full auto dit was voor dat ik de mosfet had aangepast
 

Bijlagen

  • WhatsApp Video 2021-05-24 at 8.51.58 PM_Trim.zip
    481,5 KB · Weergaven: 134
Dat zou idd een motor kunnen zijn die te hoog/laag zit of de shimming van je gears, maar je geeft aan daar niks aan gedaan te hebben.

Zou even met de motorhoogte spelen en goed luisteren wat er gebeurd als je die aanpast, slagje naar links of rechts en dan op geluid de sweatspot kiezen. Motorhoogte regel je overigens met de schroef in de bodemplaat van je pistolgrip… just in case

edit: ik had maar half gelezen blijkbaar :) en je bent al met de motorhoogte bezig geweest, super! Maar zoals eerder aangegeven zou ik dan ook nog een keer een middagje gaan zitten voor het shimmen van de gears, dan loopt alles doorgaans nog wat soepeler en wordt de boel ook weer stiller van.
 
Dat zou idd een motor kunnen zijn die te hoog/laag zit of de shimming van je gears, maar je geeft aan daar niks aan gedaan te hebben.

Zou even met de motorhoogte spelen en goed luisteren wat er gebeurd als je die aanpast, slagje naar links of rechts en dan op geluid de sweatspot kiezen. Motorhoogte regel je overigens met de schroef in de bodemplaat van je pistolgrip… just in case

edit: ik had maar half gelezen blijkbaar :) en je bent al met de motorhoogte bezig geweest, super! Maar zoals eerder aangegeven zou ik dan ook nog een keer een middagje gaan zitten voor het shimmen van de gears, dan loopt alles doorgaans nog wat soepeler en wordt de boel ook weer stiller van.
ja ik heb hem al geschimmen en ik dacht dat ik het goed had gedaan is zou altijd nog keer kunnen checken maar ik weet haast zeker dat hij perfect geschimmend is
 
ja ik heb hem al geschimmen en ik dacht dat ik het goed had gedaan is zou altijd nog keer kunnen checken maar ik weet haast zeker dat hij perfect geschimmend is

het kan simpelweg ook aan het filmpje liggen hoor.... heb het al vaak zat gehad dat ik een filmpje maar en als ik het dan terug kijk/luister dat je totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid. Dat maakt dit soort dingen op afstand beoordelen ook wel wat lastig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
het kan simpelweg ook aan het filmpje liggen hoor.... heb het al vaak zat gehad dat ik een filmpje maar en als ik het dan terug kijk/luister dat je totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid. Dat maakt dit soort dingen op afstand beoordelen ook wel wat lastig.
yeah ik moet nog keer fps testen en vraag ik dan wel ff wat ze ervan denken maar ik heb het vergeleken met hoe die eerst was en van filmpjes op youtube en ik denk dat hij wel goed is afgesteld maar toch super bedankt voor de hulp
 
Hij klinkt op zich niet zo heel verkeerd. Misschien een tikkeltje luid maar dat is niet te beoordelen vanaf een filmpje. Naar mijn idee klinken mijn replica's ook zo. Ik steek altijd extra aandacht in de positie van motor gear tov bevel gear. Ik zet die redelijk dicht op elkaar. Naar mijn idee maakt ze dat ietsiepietsie luider, maar een goede mesh is wel belangrijk voor de duurzaamheid op de lange termijn. Althans, dat is mijn theorie.