Nick Laponder

Member
27 nov 2020
9
0
Trophies
5
Hallo Hallo

Heel kort: Ik ben op zoek naar iemand die voor / Mij kan helpen met het shimmen van mijn gearbox.
Zelfs de beste YT video of guide maakt het voor mij niet bepaald duidelijker en ik zou het zonden vinden om met mijn lompe handen de gearbox te slopen.
Ik woon in streek Utrecht, dus als iemand in de buurd mij zou willen helpen zou ik dat enorm waarderen.

Als je ergens goed in bent doe je het nooit gratis, dus natuurlijk tegen betaling.

Stuur me een DM op forums, of op Discord (PvtSandwich#2306)

Alvast bedankt
~Sandwich
 
Ik woon nogal ver weg en heb niet super veel ervaring met techen dus ik denk niet dat het een goed idee is als ik het ga doen. Heb momenteel maar één projectje zelf uitgevoerd. Ik vond het persoonlijk wel meevallen qua moeilijkheidsgraad. De meeste informatie heb ik van dit kanaal: https://youtube.com/c/TheAirsoftTech

Ik vond het zelf wel fijn dat ik shims had waar de dikte opstond. Dat scheelde mij wel veel gezoek. Verder is het gewoon gezond verstand gebruiken. Checken of alles goed loopt en de tanden goed contact maken waar het moet en waar het niet moet genoeg ruimte heeft.

Verder heb ik een aantal airsoft whatsapp groepen die ik als hulplijn had gebruikt. Die had ik wel nodig. Eigenlijk niet eens omdat het zo moeilijk was maar omdat de goedkope gearbox (JG) die ik had zo krom was dat fatsoenlijk shimmen niet mogelijk was.

Het voordeel van whatsapp groepen is dat er vaak snel reacties zijn waar je iets mee kunt.

Zorg ook dat je het juiste gereedschap ter beschikking hebt. Je hebt niet veel nodig, maar een goede set kruiskop, tirx en inbus schroevendraaiers (afhankelijk van wat je gearbox voor schroeven heeft) is wel fijn. Ik had zelf een bit setje met 40 verschillende bitjes met een schroevendraaier waar die in konden. Dat werkt ook heel prima. Je zult 'm wel een keer of 10 open en dicht moeten doen namelijk.