Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Binnen gekregen via een vriend in Japan:

Western Arms Smith & Wesson 1911

3YWuPEx.jpg


Grips ga ik waarschijnlijk vervangen door houten grips van Shoei

m4RynGo.jpg


Een heel erge lucky find:
Een MGC Keeper .45 Elite carry in vrijwel nieuwstaat uit 1999!

2jRI1qy.jpg


iBw5l3p.jpg
 
Een KAC PDW, van JG of Golden Eagle. Gekocht als knutselprojectje, de variant met metalen externals.


p.jpeg
p.jpeg
p.jpeg
 
Aangezien ik weinig tijd en net als de meesten onder ons mede door coronaregels niet heb kunnen doorpakken heb ik mij nu meer gefocussed op een goede main replica voor CQB. In eerste instantie wilde ik een mp5k. Onderdelen voor de AKSU schieten ook niet op. Daarom heb ik nu een BT MP-9 GAS BLOWBACK bijgekocht via Shogun. Komende week haal ik het spul op.
Foto volgt.
 
Aangezien ik weinig tijd en net als de meesten onder ons mede door coronaregels niet heb kunnen doorpakken heb ik mij nu meer gefocussed op een goede main replica voor CQB. In eerste instantie wilde ik een mp5k. Onderdelen voor de AKSU schieten ook niet op. Daarom heb ik nu een BT MP-9 GAS BLOWBACK bijgekocht via Shogun. Komende week haal ik het spul op.
Foto volgt.

de kans is groot dat deze standaard te hard schiet. er is een cqb bolt te koop en dan zit je sowieso goed.
 
Ook een weetje:
De ASG MP9 is een KWA
KWA is weer een powered up versie van de KSC

Omdat het origineel een KSC ontwerp is, dat is dan weer Japans, met een blowback systeem voor de Japanse markt, dus voor Japans gas.
Probeer de replica eerst eens met 1.0/144a.
Het blowbacksysteem is niet ontworpen voor greengas. Weliswaar is er wat aan gedaan om het een tijdje goed te laten doen op green gas maar uiteindelijk gaat het naar de klote.
 
Zojuist ook nog een 4 tal magazijnen besteld voor de Glock (Gen 5) bij Airsofttiger uit HK).
 
Tasmanian tiger modular belt set met wat mag pouches. Heb 't heel eventjes getest, werkt echt super. Fijne low profile belt. Pouches en holster blijven netjes zitten en goed te bereiken.
 
Intussen weer wat spul binnen voor mijn MP-9.
5 MAGS A 48 SCHOT.
Wii tech trigger spring ( 40% lichtrre trekkerdruk).
Wii tech CQB nozzle met toebehoren en een 130% recoil spring.
 
Het oude model voor het harnas.
Zou deze niet gebruiken voor een molle systeem.
Dit ivm beschadigen van de lussen.
Niet direct maar wel op den duur.

Mvg Roy aka Smitty

Nee inderdaad ik denk dat ik deze op mijn riem zet want ik heb bijna geen molle aansluiting meer i.v.m Holster ;) maar dit is dus het oude model ? voor mij ook altijd gissen wat wat is haha magazijnen gaan er overigens maar net in maar tis verder goed te doen .
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie