MVDB zegt "hoi"

MVDB

New Member
24 apr 2021
3
2
Trophies
2
hoi,

Nieuweling van 25 jaar, woon en studeer in Arnhem.
Heb een passie voor motoren en poker (en het hierbij horende sleutel- & studiewerk).
Twee is één en één is géén dus ik ben op zoek gegaan naar een derde passie. Ben gedurende de verscheidene lockdowns in contact gekomen met airsoft content en dat heeft mijn interesse gewekt.

Nu het Corona Virus ten einde komt begin ik verlatingsangst te krijgen. Het lijkt me dus verstandig deze in te ruilen voor het Airsoft Virus. Ledenpas vers van de pers en de beginnershandleiding van Maffo als bijbel ben ik klaar om me te gaan verdiepen in de wereld van Airsoft!

Kijk uit naar de eerste Skirm!

groetjes,

p.s. als iemand, advies of een pro-tip heeft voor de perfecte replica in de 200/300 range, hit me up!
 
Laatst bewerkt:
beginnershandleiding van Maffo als bijbel

''Ongemakkelijk, dadudaeuh.'' Ik zou mijn handleiding niet als bijbel gebruiken, ik ben ook maar 1 persoon haha. Goed om te horen dat die je goed van pas komt though.

p.s. als iemand, advies of een pro-tip heeft voor de perfecte replica in de 200/300 range, hit me up!

perfect bestaat niet, maar ik zeg: e&l gen 2 aks-74U. 250, stevig, klein, een ak. Goed te upgraden, qc gearbox standaard, cheap en goede mag opties, het is een ak.
 
  • Leuk
Waarderingen: MVDB