Loadout namaken

Damian

Member
Trophies
1
Goedenavond,

Ik heb deze foto gevonden op internet en zou deze zo identiek mogelijk willen namaken voor mijn eigen loadout!
Ik bern een beginnende airsofter en wil dit mijn eerste loadout maken! Als iemand mij kan helpen met uitleg of linkjes naar dergelijke producten zou ik dat erg op prijs stellen!

Daarnaast vraag ik mij af of iemand advies kan geven over het 'samenstellen' van helmen? Het lijkt op de foto alsof alles aan de helm vastzit maar verder ben ik totaal niet bekend met helmen of 'fast' helmets. (En welke accesoires ik nodig heb).

Ik hoor het graag van!

Damian
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210425-152858_Instagram.jpg
    Screenshot_20210425-152858_Instagram.jpg
    217,4 KB · Weergaven: 290
Replica zelf;

Hk416 met smr handguard
Lvpo scope op x mount
Per box met m600
Qd demper
Breaklight met elastiek

Mechanix handschoenen
Multicam topic combat shirt
Balaclava, raadt hier bij de valhalla masker aan, hebben een mesh mouthguard in verwerkt zitten
 
Ah top dankjewel! @Thomaskrop

Is er ook iets over de helm/accesoires bekend? Ik twijfel namelijk ook of ik voor een pet of een helm moet gaan. Echter vind ik een helm veel dikker! Ik ben zelf 1.90 dus wil niet dat een helm ''sukkelig'' of beetje raar staat hahah. En hoe stel ik zo'n helm samen? Qua accesoires etc want sommige helmen zien dr ziek advanced uit zoals op de foto!

Je ziet ook vaak dat helmendragers een headset(oorkappen) ophebben. Mijn vraag is of je dan nog wel wat hoort? Het dient als goede bescherming etc maar ga je daar niet slechter door horen?

Hulp zou te gek zijn!

- Damian
 
Eechte headsets hebben meestal ook microfoons ingebouwd die elk geluid (ook hele zachte) versterken/verzwakken naar hetzelfde niveau. Dus in plaats van minder hoor je juist veel meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Ik heb zelf qua helm de team wendy repro van taiwangun (echte wil ik nog een keer). Deze is gelijk aan de echte qua gewicht, afmetingen en alles, maar met echte wendy cover en echte sordins (headset) en deze versterkt idd het geluid goed en harde geluiden worden er dan weer uit gefilterd. Let wel op dat je dan ook een PTT/spreeksleutel nodig bent om deze op je porto te zetten en past (mine in elkgeval, de code red dual) niet op de veelvoorkomende twintalk protos... Maar weet wel dat als je zover wil gaan, je flink wat geld kwijt bent... En ben je in principe ook eerst niet nodig als je puur voor looks gaat, want dan heeft FMA namelijk ook overal dummy/repros voor om je helm er "geavanceerder" uit te laten zien.
 
Terug
Bovenaan