Airsoft podcasts

Holierhoek

Well-Known Member
3 aug 2018
109
44
Trophies
9
Hallo allemaal,

Voor iedereen hier die niet mag airsoften, maar toch graag die airsoft needs heeft :p (en de rest natuurlijk)

Hier een lijstje van een aantal podcasts die ik kan aanraden:
- Call Your Hits (wat mij betreft een van de betere, kwa kwaliteit en content, en nog actief)
- The Safe Zone- Georaga Airsoft Podcast (kwaliteit wisselend, helaas niks meer ge-upload sinds 28 mei 2020)
- Cross Tactical Airsoft Battle Minute (ok kwaliteit, vaak vervelende geluiden ertussen, valt veel in herhaling)
- The Chairsofter Show (kwaliteit matig, veel door elkaar gepraat. nog niet veel geluisterd, maar ze zijn wel up to date)
- Airsoft- by novritsch (kwaliteit is goed, heb wel het idee dat het vooral voor eigen gewin gebruikt word, i.e. product advertisement)

Dit is zo'n beetje waar ik regelmatig naar luister, er zijn nog een hoop meer podcast, teveel om hier op te noemen.

In ieder geval, voor mensen die hier plezier aan beleven, jullie kunnen de airsoft honger weer even stillen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix
De gun gamers zijn toppers. Veel handige videos ook op youtube. Podcasts zijn niet mn ding, maar ze weten er wel een leuke draai aan te geven.